Menetän kohta järken meidän imurin kanssa! nyt on hyvät neuvot tarpeen!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jadal
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jadal

Vieras
Pari vuotta vanha imuri, ja imuteho on aivan surkea. tuo on elektroluxin oxygen+
Pölupussin kun vaihtaa, se imee hetken kunnolla, mutta yhden tai kahden imurointi kerran jälkeen se hyytyy. Missä ihmeessä voi olla vika?
Suodatinta oon putsannut ja puunannut, mutta ei apua. Jossain tossa pitäis olla pestävä suodatin, mutta tuskin se tuo pahvinen kuitenkaan on.

Kertokaa mulle keino miten saan ton kuntoon!

Ja mä meidän imurin kanssa... Ei montaa kk vanha Dyson joka jo kerran käytetty huollossa. Mä en tajua miksi kaikki hehkuttaa Dysonin imutehoa, tuo on aivan paska :kieh:

En osaa auttaa sua, kunhan avauduin itsekin. Huono tuuri imurien suhteen...

Avaa sen imurin takakansi ja putsaa kaikki mahdolliset saumat toisella imurilla tai puhaltimella. Minäkin löysin meidän imurista aivan 'uuden' suodattimen, kun sitä purettiin. Oli kissankarvat tukkineet koko vehkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja Ottis:
Avaa sen imurin takakansi ja putsaa kaikki mahdolliset saumat toisella imurilla tai puhaltimella. Minäkin löysin meidän imurista aivan uuden 'suodattimen', kun sitä purettiin. Oli kissankarvat tukkineet koko vehkeen.

niin mikä takakansi :o

Alkuperäinen kirjoittaja Ottis:
Se osa (ainakin meidän imurissa), josta lähtee mm. virtajohto ja on katkaisija. Kai siellä jotain ruuveja tai käännettäviä muoviosia on??

uskaltaiskohan sitä koittaa purkaa... teitty jos hajotan sen, niin mulla on hyvä syy hankkia uus imuri :whistle:

Yhteistyössä