menetänkö pikkuiseni..?!

  • Viestiketjun aloittaja Onneton
  • Ensimmäinen viesti
Onneton
Hei!
Heti alkuun pyydän anteeksi jos kirjoitukseni loukkaa jotakuta, se ei ole tarkoitukseni!
Olen vaan huolesta sekaisin ja onneton...
Eli minulla olisi nyt rv 7+2 ja tihkutan verta noin viikon ajan jo.
Tiedän että on rankkaa, mutta voisitteko kertoa millä viikoilla teillä alkoi km oireilu... mitä oikeen tapahtuu??!!Mitä oireita sun muuta?!

Kiitos teille jos jaksatte auttaa..

-olivia-
 
viikko sitten sama juttu,viikkoja 7+5.ei mitään kipuja,vaan vuotoa.
kävin ultrassa ja verikokeessa ja pe meen vielä ultraan katsomaan ett kaikki on tullut pois.tää oli kolmas km..

soita neuvolaan,ne sieltä ohjaa eteenpäin..
:hug:
 
Mulla alkoi vuoto tihkuna viikolla5+ jatkui muutaman viikon, sairaalassa kävin 4kertaa mitään ei selvinnyt tutkittiin ja tutkittiin, nyt meneillään rv32 eli ei ollut km, syytä vuotoon ei löydetty. Aikaisemmin mulla on ollut 2 km joten pelko oli suuri, toivottavasti sulla menee kaikki hyvin :hug:
 
aika samanlaista kuin menkat,ei mitenkään "lorisemalla"..ekan km aikana en ollu edes huolissani kun onhan aika tavallista ett välillä vähän vuotaa,mutta neuvolan kätilö oli heti "kauhuissaan" ja heti kättärille..

nyt en edes hätäilly vaan odotin melkein viikon ja ajattelin ett jos viikon päästä kävisin ultrassa tarkistamassa ett on tyhjentyny :(
 
enkeli prinsessa
minulla alkoi pieni vuoto rv6 ja kesti pari viikkoa jonka jälkeen tuli km ja toisessa raskaudessa oli samalla lailla, mutta raskaus ei mennyt kesken alkuvaiheessa....toisilla viittaa km ja toisilla taas ei...kannattaa silti ottaa ihan rauhallisesti ettei vaan riehu ja verentulo kasvaa...lepää mahdollisimman paljon, jos kyseessä onkin uhkaava km, niin minullekkin neuvolassa silloin sanottiin. Toivottavasti masuasukkisi pysyisi mahassasi ihan loppuun asti...Sitä minä en ole vielä saanut kokea, mutta ehkä vielä jonain päivänä se tapahtuu minullekkin.
 
kerranvielä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 17.08.2005 klo 14:53 Onneton kirjoitti:
Hei!
Heti alkuun pyydän anteeksi jos kirjoitukseni loukkaa jotakuta, se ei ole tarkoitukseni!
Olen vaan huolesta sekaisin ja onneton...
Eli minulla olisi nyt rv 7+2 ja tihkutan verta noin viikon ajan jo.
Tiedän että on rankkaa, mutta voisitteko kertoa millä viikoilla teillä alkoi km oireilu... mitä oikeen tapahtuu??!!Mitä oireita sun muuta?!

Kiitos teille jos jaksatte auttaa..

-olivia-
Sun kantsii ottaa melko iisisti.
Ja soita ihmeessä lääkärille että katsoo teidät että kaikki on ok.
Saat sitten itsekkin rauhan.
Itselläni ei paljon varoitellut eikä ennakoinut tulevasta km.sta.
Mutta kyllä se taitaa niin olla että tulee pois jos on tullakseen,ei paljon meitäkään auttanut vaikka kuinka oli onnellinen ja otin rauhassa alkuajan ym...
 

Yhteistyössä