Menestyssarja Nymfit alkaa. Menestys? Missä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Onja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
katoin pari mainoskatkon väliä ja se mulle hyvin riitti

oli tosi naiivin ja lapsellisen oloinen

Niin minustakin. Jotenkin niin väkinäistä dialogia, esim kun se yksi nymfi selitti sille toiselle niitä suruvaiheita. Ja vähän ristiriitaista, että ensin lukitaan johonkin ullakolle ja jätetään ruokaa ja vettä ja se kotoa lähtökin oli suunniteltu noin hienosti, mutta ei mitenkään voinut varautua siihen, että tyyppi lähtee parvekkeelta pakoon, heti kun silmä välttää

Minusta sarja oli jotenkin kiusaannuttava. Saatan katsoa sitä kyllä, mutta jotenkin se oli huono, juonen kuljettaminen oli jotenkin kömpelöä ja sekavaa ja näyttely oli kuin jostain yläasteen projektista. En ymmärrä miten on voinut menestyä, mitta kai tuollainen tyyli on sitten muissa maista eksoottista ja jännää.

En kyllä taida enää katsoa, repliikit ovat kirjoitetun oloisia ja näytteleminen kyllä aika karmeaa vaikka yritin ihan tosissani antaa tälle mahdollisuuden. Rebekka Viitala on ehkä ainoa, joka ede vaikuttaa yrittävän jonkinlaista luontevuutta, mutta tuolla dialogilla se on kyllä käytännössä melkeinpä mahdoton tehtävä. Jotakinhirmu sekavaa on myös joko käsikirjoituksessa tai ohjauksessa, tai ehkä tarinaa on pitänyt venyttää, jotta se riittäisi tiettyyn määrään jaksoja. On vaikea ymmärtää, mikä tosiaan on pointti, kun vieläkään ei ole saatu käytännössä selville yhtään mitään ja ne 'ulkomailla' tapahtuvat kohtaukset (jotka on varmaan jossain Säätytalolla tai Ritarihuoneella kuvattu) on aivan järkyttävän noloja. No, yritin, annoin mahdollisuuden, tuskin kestän kolmatta jaksoa...

Mä odotin mainosten perusteella enemmän. Kattoin ekan jakson ja olin kyllä pettyny, vaikuttaa huonosti tehdyltä hömpältä. Ideahan on aiva loistava, mutta toteutus on aika kökkö. Uusin jakso on viä kattomatta, katton ainaki viä sen ja mietin sitte viittiikö sarjaa seurata.

Yhteistyössä