Meneeköhän näitä shortseja montakin paria koossa 60?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Iki-ihana"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
niin että lihavan on hikoiltava vain niissä farkuissa tai hameissa joita heille pääosin tehdään :O
Hyvähän se on että urheiluvaatteiden valmistajat ovat vihdoin tajunneet että urheiluvaatteita on hyvä tehdä isoissa kooissa :) Kyllä siinä kuule urheilumukavuus on kaukana jos koitat jossakin tiukoissa liikkua ja aina vastaus langan laihoilta on että ei sinun urheiluvaatteita kukaan katsele, no ei katsele mutta se liikkuma mukavuus!

Alkuperäinen kirjoittaja miksipä ei menisi;28672274:
niin että lihavan on hikoiltava vain niissä farkuissa tai hameissa joita heille pääosin tehdään :O
Hyvähän se on että urheiluvaatteiden valmistajat ovat vihdoin tajunneet että urheiluvaatteita on hyvä tehdä isoissa kooissa :) Kyllä siinä kuule urheilumukavuus on kaukana jos koitat jossakin tiukoissa liikkua ja aina vastaus langan laihoilta on että ei sinun urheiluvaatteita kukaan katsele, no ei katsele mutta se liikkuma mukavuus!

Tuskinpa kukaan urheilee farkuissa tai hameissa? Avasitko ollenkaan linkkiä? Tuolla on pikkupikku shortsit. Jotenkin vaikea uskoa, että kukaan kokoa 60 oleva haluaisi tuollaiset ostaa. Eihän niissä edes VOI liikkua, kun reidet hankaantuvat rikki heti... Toki saa ostaa ja niissä julkisesti liikkua, jos niin haluaa... minun silmäni kestävät sen. Lähinnä ihmettelen suunnittelijan päähänpistoa. Ei taida olla kovin hyvin myyvä tuote...

Mä oon nyt kokoa 46. Aloitin lenkkeilyn kun olin kokoa 54 ja kyllä, näin kesäisin lenkkeilen niissä pikkupikkushortseissa. Käyn tosin juoksemassa syrjäisessä metsässä täällä maalla. Ei hankaa reidet yhteen. Normaalisti käytän capreja, mut
shortsit on paremmat kuntoillessa. Ihanaa kun ellokselta löytyy isoja kokoja. :)

Vitsi, kiitos aloittajalle. pitää vinkata kaverille että nyt löytyy sille noita ihanuuksia. on ettiny eikä mistään löytäny. miten me ei oo ellokseltakaan noita ennen huomattu.

Yhteistyössä