en minäkään....Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli::O En mä ole ikinä laittanut pannariin leivinjauhetta.
näin....Alkuperäinen kirjoittaja mie:en minäkään....Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli::O En mä ole ikinä laittanut pannariin leivinjauhetta.
enkä mä...Alkuperäinen kirjoittaja mie:en minäkään....Alkuperäinen kirjoittaja Sirkkeli::O En mä ole ikinä laittanut pannariin leivinjauhetta.
PeesiAlkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Minäpä laitan koska en halua syödä kengänpohjaa Eihän se mikään välttämättömyys ole mutta kohottaa paremmin munien lisänä. Ja tulloo muuten hyvää pannaria tolla mun ohjeella :saint:
minä en laita, mutta kengänpohjaa en ole ikinä vielä aikaiseksi saanut. Oikein hyvä kuohkeaa on aina tullutAlkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Minäpä laitan koska en halua syödä kengänpohjaa Eihän se mikään välttämättömyys ole mutta kohottaa paremmin munien lisänä. Ja tulloo muuten hyvää pannaria tolla mun ohjeella :saint:
sama täällä :wave:Alkuperäinen kirjoittaja pannari:minä en laita, mutta kengänpohjaa en ole ikinä vielä aikaiseksi saanut. Oikein hyvä kuohkeaa on aina tullutAlkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Minäpä laitan koska en halua syödä kengänpohjaa Eihän se mikään välttämättömyys ole mutta kohottaa paremmin munien lisänä. Ja tulloo muuten hyvää pannaria tolla mun ohjeella :saint:
Sama vika, en oo kenganpohjaa eläissäni leiponu vaikka en leivinjauhetta pannariin laita.Alkuperäinen kirjoittaja pannari:minä en laita, mutta kengänpohjaa en ole ikinä vielä aikaiseksi saanut. Oikein hyvä kuohkeaa on aina tullutAlkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Minäpä laitan koska en halua syödä kengänpohjaa Eihän se mikään välttämättömyys ole mutta kohottaa paremmin munien lisänä. Ja tulloo muuten hyvää pannaria tolla mun ohjeella :saint:
Jaaha, nyt kun avasit sanaisen arkkusi, niin antaa tulla ohjetta vaan! :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:Minäpä laitan koska en halua syödä kengänpohjaa Eihän se mikään välttämättömyys ole mutta kohottaa paremmin munien lisänä. Ja tulloo muuten hyvää pannaria tolla mun ohjeella :saint: