Meneekö pannari "pilalle" jos siitä jättää leivinjauheen pois?

  • Viestiketjun aloittaja pakko harmautua... .)
  • Ensimmäinen viesti
pannari
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Minäpä laitan koska en halua syödä kengänpohjaa :D Eihän se mikään välttämättömyys ole mutta kohottaa paremmin munien lisänä. Ja tulloo muuten hyvää pannaria tolla mun ohjeella :saint:
minä en laita, mutta kengänpohjaa en ole ikinä vielä aikaiseksi saanut. Oikein hyvä kuohkeaa on aina tullut
 
Alkuperäinen kirjoittaja pannari:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Minäpä laitan koska en halua syödä kengänpohjaa :D Eihän se mikään välttämättömyys ole mutta kohottaa paremmin munien lisänä. Ja tulloo muuten hyvää pannaria tolla mun ohjeella :saint:
minä en laita, mutta kengänpohjaa en ole ikinä vielä aikaiseksi saanut. Oikein hyvä kuohkeaa on aina tullut
sama täällä :wave:
 
hemuli
Alkuperäinen kirjoittaja pannari:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Minäpä laitan koska en halua syödä kengänpohjaa :D Eihän se mikään välttämättömyys ole mutta kohottaa paremmin munien lisänä. Ja tulloo muuten hyvää pannaria tolla mun ohjeella :saint:
minä en laita, mutta kengänpohjaa en ole ikinä vielä aikaiseksi saanut. Oikein hyvä kuohkeaa on aina tullut
Sama vika, en oo kenganpohjaa eläissäni leiponu vaikka en leivinjauhetta pannariin laita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Minäpä laitan koska en halua syödä kengänpohjaa :D Eihän se mikään välttämättömyys ole mutta kohottaa paremmin munien lisänä. Ja tulloo muuten hyvää pannaria tolla mun ohjeella :saint:
Jaaha, nyt kun avasit sanaisen arkkusi, niin antaa tulla ohjetta vaan! :xmas:
 
4 dl
vehnäjauhoja


1 ½ dl
sokeria


1 tl
leivinjauhetta


1 tl
suolaa


1 tl
vaniljasokeria


8 dl
maitoa


2
kananmunaa


100 g
sulatettua margariinia


Tuo löytyy googlella nimellä maailman paras pannukakku.
On muuten raskas ja makea....mutta aivan IHANA !!!
eI tarvitse olla hilloakaan lisukkeena.

Välillä teen sitten ternimaitopannaria ihan näppituntumalta ja siihen ei tule kananmunia eikä leivinjauhetta,mutta ihanaa ja kuohkeaa sekin.
 
auringonkukka-75
En minäkään ole laittanut leivinjauhetta ikinä. En ole ikinä aiemmin edes kuullut. Ja hyvää kohoilevaa pannaria on tullut. Mutta mieluusti sellaisen ohjeen ottaisin, johon tulee leivinjauhetta. Kiitos :)
 

Yhteistyössä