meneekö muilla koskaan hermo lasten kanssa?

  • Viestiketjun aloittaja miten muilla?
  • Ensimmäinen viesti
miten muilla?
mies koettaa nukkua kun yövuorot menossa ja ite koetin hetken levätä ja lukea kun ensin lasten kanssa käyty kaupassa, , kerätty ja syöty herneitä ja käyty uimassa ja ajattelin et 15min katsoisivat vaikka pikkukakkosta (itse rv 29) ni ei eikö pienempi kokoajan nauvu jotain tyhjönpäivästä tyyliin " ohjelma ei ole mieleinen" "ei oo mitään tekemistä" "missä sakset" ja vaikka miten selitän et hetken jos saisin torkahtaa niin katsotaan sitten peliä yhdessä jne ni ei...käet puuskassa vaan uhittelee ja vinkuu...prkl...lapset siis 5 ja 6v ja tosiaan, hetken vaan olisin halunnu huokasta. yleensä niin ihanat lapset mutta nyt vaan alko risomaan...ei kai äiti ole pelkkä tekemisautomaatti`?????
 
gdgd
no kenellä äidillä EI menis koskaan hermot lapsiin? kyllä se siitä. Pidät vaan pintas ja et nouse siitä:D! niin mä ainakin teen, kyllä ne sitten oppii että joskus täytyy keksiä ihan itsekin tekemistä eikä aina ole äitin ohjelmatoimisto auki
 
Mulla itsellä ei ole lapsia, mutta sanon tämän kuitenkin: Älä anna liian helposti periksi jokaiseen pyyntöön ja vinkaisuun. Lapset oppivat kun eivät saa heti kaikkea periksi, että äitikin tarvitsee omaa aikaa.

:flower:
 
ap
huokaus...hyvä etten nyt ihan ainoa ole..paha mieli meinaa vaan jäädä itselleenkin jos tulee sanottua kovemmin tai suoraan...lapset on lapsia..mutta jotain tekemistä pitäs osata keksiä...leikkikaveri kun on. oli lastenohjelmat, satuja, prinsessaleikkiä, kasapäin legoja ja juuri kerättyjä herneitä ja vattuja sekä oma huone jossa voi piirtää tms oma toimisesti...normaalisti saa olla ja elää ainoa mikä on kielletty on Huutaminen koska mies tosiaan koettaa nukkua. ääneti ei ole koskaan vaadittu olemaan...ja ulkonakin on NIIN upea keli et sinne sitten ne äänekkäämmt leikit...asutaan maalla ja on pihaa temmeltää...huokaus.

KIITOS vastauksistanne!
 
Kyllähän sitä välillä kyrvähtää ja tulee ärjäistyä noille vaikka kuinka koittaa ajatella että lehmän hermot, märkä turpa, tyyni rauhallinen mieli. Vanhempi on 3v, nuorempi 1v2kk ja ite rv19 Ei ne lapset rikki mene vaikka välillä menis äitilläkin hermot, äititkin on vaan ihmisiä ja kun vaan muistaa sanoa et miksi hermostui niin et lapsi ymmärtää.
 

Yhteistyössä