Meneekö vauvojen toppavaate kaupaksi nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Blue Rush
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Blue Rush

Aktiivinen jäsen
27.10.2006
10 065
1
36
Ostaakohan ihmiset ensi talvea varten jo nyt toppahaalareita? :whistle:

Olis tuo 62/68cm tytön haalari kaapissa tilaa viemässä kun sitä ei sitten oikeastaan tarvitukaan!
Mietin että laitanko huutikseen.. Talvivauvaa odottavalle olisi siinä vain muutaman kertaa käytetty, täysin uudenveroinen puku

Luulisin, että vähän huonosti varsinkin tuon kokoinen haalari liikkuisi.. Nimittäin sellaiset vauvat, jotka tuon kokoisia vaatteita ensi syksynä/talvena käyttävät ovat vielä massussa.. Ei välttis tiedä edes vielä sukupuolta, joten enpä usko, että vielä on toppapuvut odottajilla mielessä... Mutta eihän se mitään maksa, jos laittaakin myyntiin. Itse odottelisin tuon kanssa syksyyn.

Varmaan menee silloin kyllä heti..Pitääpäs jättää se tuohon käden ulottuville odottamaan!
Hitto kun kertyy tuota vaatetta, mihinkähän noiden talvivaatteiden kanssa joutuu :headwall: tuntuu ettei ne mahdu mihinkään (toppavaatteiden pesupäivä :whistle: )

\
Alkuperäinen kirjoittaja 09.05.2007 klo 08:51 Blue Rush kirjoitti:
Varmaan menee silloin kyllä heti..Pitääpäs jättää se tuohon käden ulottuville odottamaan!
Hitto kun kertyy tuota vaatetta, mihinkähän noiden talvivaatteiden kanssa joutuu :headwall: tuntuu ettei ne mahdu mihinkään (toppavaatteiden pesupäivä :whistle: )

Mä täällä kanssa kiroilen noiden toppavaatteiden kanssa.Muutto edessä ja ois kiva saada kaikki ylimääränen kiertoon. Mutta eihän noita toppavaatteita kukaan varmaan osta kesää vasten.

Minä ainakin ajattelin odottaa syksyyn vaikka meiltä on menossa 90 toppapuku.
luulisin että syksyllä ostetaan noita talvivaatteita paremmin kaikilla lapsi perheillä taitaa olla se tilan puute.