Meneekö teidänKIN mikrot itsekseen tämän näköisiksi??!! *KUVA*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiva tulla töihin
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiva tulla töihin

Vieras
Tulen töihin 1,5v äitiysloman/hoitovapaan jälkeen ja kun avaan mikron ruokaa lämmittääkseni, niin silmille hyppää sellainen p*skaläävä että alta pois!!! En oo eläessäni nähnyt mitään vastaavaa. YÖK. Kun kysyn, että kukahan mikroa mahdollisesti käyttää, että on tuohonkuntoon päässt, niin KUKAAN ei ole kuulemma käyttänyt. Kaikki vaan käy vuorotellen muka hämmästelemässä ja kauhistelemassa mikroa... Eli lopputulos on se, että mikrot menee itsekseen tuon näköisiksi! En vaan ole koskaan törmännyt vastaavanlaisiin mikroihin kotioloissa...

http://www.aijaa.com/v.php?i=5614070.jpg

Hyi helvetti. Ostapa pari sitruunaa ja pilko toinen niistä isoon mikron kestävään kulhoon ja vettä reilusti päälle ja laita mikroon täysille puoleksi tunniksi. Sitten kulho pois mikrosta ja rätillä pois kaikki mikä irtoaa ja toista käsittely uudella sitruunalla. Tulee kuin uusi mikro- raikas ja siisti :)

Alkuperäinen kirjoittaja Terhi:
Hyi helvetti. Ostapa pari sitruunaa ja pilko toinen niistä isoon mikron kestävään kulhoon ja vettä reilusti päälle ja laita mikroon täysille puoleksi tunniksi. Sitten kulho pois mikrosta ja rätillä pois kaikki mikä irtoaa ja toista käsittely uudella sitruunalla. Tulee kuin uusi mikro- raikas ja siisti :)

puoleksi tunniksi!!! et o tosissas.

Alkuperäinen kirjoittaja huh huh:
Alkuperäinen kirjoittaja Terhi:

puoleksi tunniksi!!! et o tosissas.

Kyllä olen. No kyllä kai se 20min piisaa, itse pidän aina sen puolituntia.

juu meillä töissä mikro näyttää tuolta ellei pahemmalta tasaisin väliajoin.
Ensin ruokkiksella tulee porukat ja mikroon työnnetään se sata kippoa lämmitykseen ja sitten roiskeet lentelee(ei ole kupuja) ja sitten kun kysytään että eikö joku voisi joskus pyyhkäistä heti suurimmat pois niin vastaus:ei mun ruokakiposta mitään,en minä ole sotkenut,en minä ole lämmittänyt jne jne.
Meitä on muutama kun siellä jaksoi putsata,kun ei omia eväitään halunnut siellä sotkussa lämmittää,mutta sekin loppui ja eväät muuttui ei mikroonm meneviksi.

Yhteistyössä