Meneekö Nutrilet-kuuri ihan poskelleen, jos teen ne makeet litkut maitoon? :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Elämäni ekaa kertaa ajattelin kokeilla ja keventää nutri-kuurilla, mutta nuo makeat litkut on aika hirveän makuisia... Keksin kuitenkin kokeilla niitä rasvattomaan maitoon, ennen kun heitän mäkeen ja niin ne voisin saada jotenkuten alaskin... Suolasia en ole vielä edes kokeillut.

[QUOTE="vieras";23820846]meinaatko sä nyt niitä esim. mansikka ja suklaa pirtelöitä? ne kuuluukin tehdä maitoon.[/QUOTE]

juu niin kuuluu. ite teen mansikan rasvattomaan maitoon, suklaa menee vedelläki jos ei oo maitoa kaapissa.

Alkuperäinen kirjoittaja Pöllötöllötin;23820828:
Sinuna kyllä heittäisin ne vaan mäkeen ja söisin oikeeta ruokaa. Samaan lopputulokseen pääsee ilman nälkää ja tervellisellä ruualla. Ihan myrkkyjä noi nutrilettit sun muut on

Miksi ne on myrkkyjä sun mielestä? Olen just huomannut jotkut ateriankorvikepatukat tosi hyviksii karkinkorvikkeiksi. Onko nekin myrkkyä??

kokeilin just elämäni ekaa kertaa nutriletin kanakeittoo. En jaksanut syödä yhden pussin annosta kokonaan, tuli niin ähky olo. Teollisen makuista, mutta syö ennemmin kun selkäänsä ottaa.

[QUOTE="röyhkeä koira";23820965]Miksi ne on myrkkyjä sun mielestä? Olen just huomannut jotkut ateriankorvikepatukat tosi hyviksii karkinkorvikkeiksi. Onko nekin myrkkyä??[/QUOTE]

Ne nostaa maksa-arvoja ja justhan oli se uutinenkin, että xtravaganzen mömmöt oli Ruotsissa sairastuttanut useita naisia vakavasti. En kyllä koskis. Mä karppaan eikä tarviikaan koskea mihinkään herkkuihin. Olin ennen tätä yks pahinpia sokerihiiriä, mutta en ole yhteenkään karkkiin koskenut nyt 5 viikkoon. Aiemmin meni karkkia joka päivä.

Alkuperäinen kirjoittaja Pöllötöllötin;23821009:
Ne nostaa maksa-arvoja ja justhan oli se uutinenkin, että xtravaganzen mömmöt oli Ruotsissa sairastuttanut useita naisia vakavasti. En kyllä koskis. Mä karppaan eikä tarviikaan koskea mihinkään herkkuihin. Olin ennen tätä yks pahinpia sokerihiiriä, mutta en ole yhteenkään karkkiin koskenut nyt 5 viikkoon. Aiemmin meni karkkia joka päivä.

ok. Mä olen kanssa yrittänyt päästä karkista (suklaa) ja kekseistä, mutta en ole onnistunut. Karpata en kuitenkaan halua.

karppaus on mulle iha liian kallista ja hankalaa ja rasvasta. mun naama kukkii ihan helkkaristi ja liian hankalaa laskeskella koko ajan onko ny tarpeeks rasvaa ja sitä sun tätä. ja ihmetellä miks paino ei putoo, onki liikaa jotain. lukee miljoonat eri kirjat ja sitä rataa.

5pvää nutriletilla, -3.4kg. tällä ainakin 3 vkoa. sen jälkeen ihmetellään että mitäs sit, mut karppaukseen en palaa.

karppaus on mulle iha liian kallista ja hankalaa ja rasvasta. mun naama kukkii ihan helkkaristi ja liian hankalaa laskeskella koko ajan onko ny tarpeeks rasvaa ja sitä sun tätä. ja ihmetellä miks paino ei putoo, onki liikaa jotain. lukee miljoonat eri kirjat ja sitä rataa.

5pvää nutriletilla, -3.4kg. tällä ainakin 3 vkoa. sen jälkeen ihmetellään että mitäs sit, mut karppaukseen en palaa.

Koravaatko kaiken nutriletilla, vai jonkun aterian?

[QUOTE="Naana";23821051]Koravaatko kaiken nutriletilla, vai jonkun aterian?[/QUOTE]

kaikki. suklaapirtelöö, mansikkapirtelöö, moccapirtelöö, kanakeittoo, kasviskeittoo, niit leimiä. se kasviskeitto on todella hyvää. lisään sinne usein herkkusieniäkin. perjantaina olisin halunnu karkkia leffan seuraks, pilkoin pieniks paloiks veitsellä kippoon nutrilett patukan ja napsin ne ;)

meil on oma ketju täällä, käyn nostamassa sen etusivulle :) siel on osanutraajiakin!

Nutrilettiä ei voi jatkaa ikuisesti. Jos alat laskea kaloreita, niin eikö se ole "yhtä työlästä" kuin tuo sun karppaus-laskeskelu? :o Toisaalta en kyllä ymmärrä mitä olet karpatessa laskeskellut, minä en laske oikein mitään (kun alussa jo opin missä on paljon hiilareita ja missä ei) ja laihdun koko ajan? Helpompaa tää on minulle ollut kuin kalorien tarkkailu. Mutta kaikille ei sovi samat ruokavaliot, onneksi on mistä valita :)

juu niin kuuluu. ite teen mansikan rasvattomaan maitoon, suklaa menee vedelläki jos ei oo maitoa kaapissa.

Kyllä tuossa paketin kyljessä käsketään ihan tehdä veteen - tai tainakin vielä tähän asti olen luottanut lukutaitooni... ;) Mulla on sitä metsämarja-shake sydeemiä...
Ja edellisille, jotka arvosteli tuota kuuria, niin tiedän, että niillä ei olla ikuisesti ja olen koittanut ihan ruokavaliolla tiputtaakin, mutta vaan aattelin kokeilla tuotakin ja ottaa vaan parin - kolmen viikon tehokaamman (?) kuurin.

Sen verran tähän pakko kommentoida että nämä naiset, jotka ovat sairastuneet xtravaganza-kuurilla ollessaan, ovat vetäneet kuurin ihan överiksi. Normaalilla järjenkäytöllä varustetut ihmiset jotka valitsevat vlcd:n painonpudotus- ja elämäntaparemontin teon avuksi eivät sairastu. Mulla on myös omaa kokemusta tästä vlcd:sta painonpudotustapana ja olen ihan terve vaikka painoa on lähtenyt lähes 30kg.

nutraamalla laihtumiseen saa vauhtia ja tuloksia tulee! liikkuminen kevenee ja painonhallinta helpottuu. helppoa painonhallinta ei ole koskaan, mutta täysin mahdollista se on :D

aion itsekin vetää kolme viikkoa nutrilettiä ja jos tuntuu hyvältä, jatkan vielä muutaman viikon. sitten karppausta. tälläkin hetkellä karppaan, mutta paino ei putoa :/

lähdin jo pois ja tulin kännykällä käymään, ei antanu lainata viestiä. Mut siis mansikas ja suklaas lukee MAITOON, tosta en tiedä mikä sulla on en ole edes maistanut.

Ja toiselle, en ajatellut kaloreitakaan laskea, painonvartijoiden pisteet on tallessa ja ne tulee jo muistista. Varmaan niillä jatkan. Mutta elän päivän ja kilon kerrallaan. En vielä mieti sen tarkemmin.

Alkuperäinen kirjoittaja Pöllötöllötin;23820828:
Sinuna kyllä heittäisin ne vaan mäkeen ja söisin oikeeta ruokaa. Samaan lopputulokseen pääsee ilman nälkää ja tervellisellä ruualla. Ihan myrkkyjä noi nutrilettit sun muut on

Itse laihduin PYSYVÄSTI niillä 3kg ja olin ennen raskauksia AINA ollut laiha, kyllä se hyvä kuuri on.

ja siis tästä saa sen kadotetun motivaation. Kun niitä tuloksia tulee eikä junnaa paikallaan. Mun motivaatio lopahtaa kun kuukauden kohdalla näkyy se -3kg mikä normaalisti vaikka karpatessa! Nyt on miinusta viidessä päivässä sama mikä muuten diettaamalla!

ja siis tästä saa sen kadotetun motivaation. Kun niitä tuloksia tulee eikä junnaa paikallaan. Mun motivaatio lopahtaa kun kuukauden kohdalla näkyy se -3kg mikä normaalisti vaikka karpatessa! Nyt on miinusta viidessä päivässä sama mikä muuten diettaamalla!

Aijaa, no mun motivaatio oli aika korkeella, kun ekana ketoosikuukautena lähti 10 kg :D Joo mulla olikin mistä lähteä, sata kiloa.

Yhteistyössä