meneekö menkat sekaisin katumuspilleristä...??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
sarjassamme tyhmä kysymys... mutta mulla alkoi nyt menkat 2-5 pvä myöhässä... (kierto ollut synnytyksen jälkeen 33-35pvä)
ja nyt on tosi omituiset... ekaks tuli vauhdilla ja paljon... sitte ei taas mitään... välillä ryöpsähtelee ja sitten taas hiljenee... mä tässä vaan mietin että johtuuko siitä pilleristä vaiko jostain muusta... :snotty: :ashamed:

Mulla meni ainakin. Alkoi pari päivää sen pillerin oton jälkeen vaikkei todellakaan olisi pitänyt. Muuten ihan normaalisti kyllä =) Mut niissähän lukeekin yleensä että se voi kuukautiskiertoon vaikuttaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Miä:
Mulla meni ainakin. Alkoi pari päivää sen pillerin oton jälkeen vaikkei todellakaan olisi pitänyt. Muuten ihan normaalisti kyllä =) Mut niissähän lukeekin yleensä että se voi kuukautiskiertoon vaikuttaa.

ok... ei siis tarvitse huolestua... hyvä tietää... kiitos :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
sarjassamme tyhmä kysymys... mutta mulla alkoi nyt menkat 2-5 pvä myöhässä... (kierto ollut synnytyksen jälkeen 33-35pvä)
ja nyt on tosi omituiset... ekaks tuli vauhdilla ja paljon... sitte ei taas mitään... välillä ryöpsähtelee ja sitten taas hiljenee... mä tässä vaan mietin että johtuuko siitä pilleristä vaiko jostain muusta... :snotty: :ashamed:

Että vielä sellanenkin juttu :(

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:

Että vielä sellanenkin juttu :(

joo... mutta onneksi nyt ei tarvitse mitään raskautta pelätä... se olis sekottanut tilanteen niin totaalisesti että kuolemakin olis ollu parempi vaihtoehto... :ashamed:

Yhteistyössä