Meneekö meillä teistä paljon rahaa ruokaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"a p"

Vieras
320-350 e/kk, 2 aikuista ja 1 taapero.

Ihan vaan mielenkiinnosta kysyn, kun mies kauhisteli tänään että meneepä meillä paljon rahaa ruokaan, kun kerroin summan.

Minä hoidan meillä ruokakulut, mies sitten vastaavasti enemmän muita kuluja.

mun mielestä toi ei oo tosiaankaan paljoa. voiku itekki sais pidettyy summan tollasena kuukaudessa, niin jäis joskus muuhunki rahaa. ;)

*muok* niin ja meitäkin on 3, mies, vauva ja minä.. niin ja sit 2 kissaa. mut silti.

Meitä on 2+1 ja parina viime kuukautena meillä on mennyt 600 € ja 550 € joten meihin verrattuna pääsette halvalla :D Noissa summissa ei ole meidän katin ruokaa mukana, ne on ostettu zooplussalta. Aikaisemmin ei ole tullut sen kummemmin kiinnitettyä huomioa ruokakuluihin, paitsi nyt kun noi summat tuntuu tajuttoman suurilta.

Meillä menee muistaakseni 700 euroa ruokaan + bensoihin. Ruoka ja elintarvikkeet syö siitä noin 500 euroa ja ollaan kaks aikuista + lapsi. Aika säästeliäästi syödään ja ollaan saatu pienemmäksi kuukausi kuudelta tuota elintarvikelaskua. Mutta luomut sun muut nostaa sitä hintaa aina, ei sille mitään voi...

Ei mene paljoa. Minä, mies ja vauva 8 kk, ruokaan menee noin 500e kuukaudessa. Aikasemmin mennyt vielä 100 euroa enemmän.
Pakko udella, että miten saatte kulumaan noin vähän? Millaisia tuotteita yleensä ostatte ja missä kaupassa käytte?

Meillä menee 500-600 kuussa, eikä ole kuin kaksi henkeä. Tohon kuuluu myös hygieniatuotteet. Kyllä se lasku nousee suureksi, vaikka käydään tosi paljon esim. lidlissä. Luomua ostetaan jonkin verran, joka pv on salaattia pöydässä. Herkkuja ei syödä kuin kerran viikossa tai kahdessa, esim jäätelöä.

Ei mene paljoa. Minä, mies ja vauva 8 kk, ruokaan menee noin 500e kuukaudessa. Aikasemmin mennyt vielä 100 euroa enemmän.
Pakko udella, että miten saatte kulumaan noin vähän? Millaisia tuotteita yleensä ostatte ja missä kaupassa käytte?

Käymme kerran viikossa Lidlissä, ja sen lisäksi yleensä S-Marketissa ostamassa maitoa, vihanneksia tms. Ostamme aika paljon tarjoustuotteita, ja usein seuraavana päivänä vanhaksi meneviä halvemmallla. Syömme aika yksinkertaista, edullista perusruokaa.

Yhteistyössä