Meneekö huutiksessa kaupaksi ihan tavalliset vaatteet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nannannaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

nannannaa

Aktiivinen jäsen
13.12.2007
3 378
0
36
Siis pitääkö olla "merkkivaatetta" vai meneekö kaupaksi myös ihan tavallinen vaate (lasten, esim. Lindex, H&M jne.)? Kannattaako myydä paketteina vai yksitellen?

Kengät kannattaa varmaan myydä erikseen? Esim. kumpparit, ne kun eivät mene aina vaatekoon mukaan. Paljonko niistä suurinpiirtein saa (hyväkuntoisista, melkein uusista)?

En ole koskaan oikein siellä myynyt mitään, nyt pitäis saada jonnekin noita vaatteita, eikä jaksais kirppikselle lähteä..

Alkuperäinen kirjoittaja 4-kerroksen väkeä:
menee, jos hinta on tarpeeksi alhainen, ei kannata hintavarauksia ainakaan laitella niihin merkittömiin.

Joo, en mie ajatellutkaan :D Ja siellä on kyllä aika korkeat lähtöhinnat joillakin, ajattelin ihan kirppishintoja siis..

Alkuperäinen kirjoittaja nannannaa:
Siis pitääkö olla "merkkivaatetta" vai meneekö kaupaksi myös ihan tavallinen vaate (lasten, esim. Lindex, H&M jne.)? Kannattaako myydä paketteina vai yksitellen?

Kengät kannattaa varmaan myydä erikseen? Esim. kumpparit, ne kun eivät mene aina vaatekoon mukaan. Paljonko niistä suurinpiirtein saa (hyväkuntoisista, melkein uusista)?

En ole koskaan oikein siellä myynyt mitään, nyt pitäis saada jonnekin noita vaatteita, eikä jaksais kirppikselle lähteä..

minkäkokoista vaatetta? tytölle? pojalle? Mulla olisi 3 tarvitsijaa...

No esim. h&m vaatteiden hinnat nousee joskus jopa korkeammiksi kuin merkkivaatteiden. Itse en sitä ymmärrä mutta esim. hello kitty college housuista sain kerran 9,5? siis käytetyistä :o
Varsinkin tyttöjen vaatteet kokoa 86-128 on mennyt kaikki. Poikien vaatteilla yleensä vähän vähemmän kysyntää

Alkuperäinen kirjoittaja 3 lapsen äiti:

minkäkokoista vaatetta? tytölle? pojalle? Mulla olisi 3 tarvitsijaa...

Pojille enimmäkseen, ei ole tyttöjä meillä :D Ja kokoja on vaihdellen, suurimmaksi osaksi varmaan 80-86cm ja 100cm. Yhdet melkein uudet Nokian kumpparit 23 ja jotain talvikenkiä 24 ja 26. En ole ehtinyt vielä käydä kaikkia läpi, mutta ainakin kurahousut 98 cm jne.

Tämä nyt varmaan poistetaan kun menee ns. myynnin puolelle, mutta voit laittaa yv.

menee juu. kengät menee huonosti, kun niihin tulee pk kuiteski aika paljon..ainaski mulla :ashamed:

mun pitäis laittaa taas uudelleen tyttövauvan vaatepaketti myyntiin... en tiedä missä vika kun osa on uusia mutta kukaan ei tunnu haluavan maksaa niistä...
viimeksi oli 50e hintapyyntö, joka ei mielestäni ollut kallis. (tosin ostaja olis ollut mutta sen mies ei antanut lupaa ostaa )kun siellä oli 72e edestä uutta vaatetta. ne oli H&M, tutta, lindex, kappahl ostettuja... no pitää yrittää vain uudelleen...jos tänään sais ne väkerrettyä sinne.....

Alkuperäinen kirjoittaja pumppernikkeli:
No esim. h&m vaatteiden hinnat nousee joskus jopa korkeammiksi kuin merkkivaatteiden. Itse en sitä ymmärrä mutta esim. hello kitty college housuista sain kerran 9,5? siis käytetyistä :o
Varsinkin tyttöjen vaatteet kokoa 86-128 on mennyt kaikki. Poikien vaatteilla yleensä vähän vähemmän kysyntää

Huh, aika hyvissä hinnoissa tosiaan :D En mie kyllä osais edes pyytää noin paljon jostain housuista :laugh:

Huh, aika hyvissä hinnoissa tosiaan :D En mie kyllä osais edes pyytää noin paljon jostain housuista :laugh:

en minäkään osannut 0? lähdettiin liikkeelle ja 0,50? oli korotus ei hintavarausta. Arvaa olinko :o kun näin lopullisen hinnan :D

en minäkään osannut 0? lähdettiin liikkeelle ja 0,50? oli korotus ei hintavarausta. Arvaa olinko :o kun näin lopullisen hinnan :D

Aivan käsittämätöntä, mulle tekee tiukkaa maksaa uusistakin noin paljon

:laugh: :laugh:

Yhteistyössä