Meneekö huutiksessa ihan "tavis" vaatteet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Trinsessa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Trinsessa

Aktiivinen jäsen
28.10.2009
1 582
1
36
Vai pitääkö olla Kittyä ja Bamsea. Kun ois ihan hyväkuntoisia perusbodyja, housuja ja mekkoja. Meneekö siellä perus lindex ja henkkamaukka kun postikulutkin on jo yksin suht isot. Jos laittais 0e lähtöhinnalla pienellä korotuksella? Kannattaako noita "tavis" vaatteita yrittää laittaa yksin vai pakettiin?

Tavis vaatteet pakettiin ehdottomasti. Koita tehdä kuitenkin niistä tavisvaatteistakin sellaisia nättejä yhdistelmiä (esim. samaan kuvaan yhteensopivat housut ja paita), niin menee paremmin kaupaksi. Isot kuvat, joita ei tarvitse erikseen klikkailla auki ja hyvät selostukset vaatteista.

Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Tavis vaatteet pakettiin ehdottomasti. Koita tehdä kuitenkin niistä tavisvaatteistakin sellaisia nättejä yhdistelmiä (esim. samaan kuvaan yhteensopivat housut ja paita), niin menee paremmin kaupaksi. Isot kuvat, joita ei tarvitse erikseen klikkailla auki ja hyvät selostukset vaatteista.

No meillä on just hirveästi noi "settejä" eli paitoihin löytyy aina sopivat housut. Täytynee alkaa kuvailemaan. :)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
tavisvaatteet pakettiin ja semmonen hinta et max 30senttiä per vaate niin voisi mennä....

No mä ajattelin ihan 0e lähtöhinnalla. Huudothan ne määrittää sit lopullisen hinnan. Mä tarviin kaappeihin tilaa kun esikoinen venähti ja pienempi paukkuu perässä. Pakko noista on vain eroon päästä, mutta koska ovat ehjiä ja siistejä niin en mä niitä roskiinkaan nakkaa.

Alkuperäinen kirjoittaja Trinsessa:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:

No meillä on just hirveästi noi "settejä" eli paitoihin löytyy aina sopivat housut. Täytynee alkaa kuvailemaan. :)

Kyllä mä luulen että sitten menee kaupaksi. Itse en ainakaan tykkää hirveästi ostella sellaisia paketteja, joissa on kauheasti yhteensopimattomia vaatteita. Tykkään että vaatteet ovat samaa tyyliä jne.

ja silitä jos jaksat, ne vaatteet sekä asettelet nätisti esille (ei likaiselle lattialle ruttuun, niin että taustallä näkyy omat varpaat,pari lelua,kasa karvoja ja rumaa mattoa jne)! :wave: :D
silleen saat ne "tavisvaatteetkin" menemään =)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ja silitä jos jaksat, ne vaatteet sekä asettelet nätisti esille (ei likaiselle lattialle ruttuun, niin että taustallä näkyy omat varpaat,pari lelua,kasa karvoja ja rumaa mattoa jne)! :wave: :D
silleen saat ne "tavisvaatteetkin" menemään =)

Näin mä meinasinkin. Ja kaivan kaikki kaapit tyhjäks et varmasti menee kaikki ylimääräiset pakettiin. :) Ajattelinkin vasta viikonloppuna paneutua asiaan kunnolla kun on aikaa enempi.

Yhteistyössä