meneehän se ilta näinkin.. aikuinen nainen sotkee naamaansa kuin meikkausta opetteleva teini

minä tässä iltani ratoksi koetan opetella ylärajauksia & poskipunan levitystä, tavoitteena on siis pin up-henkinen meikki. en ole ikinä käyttänyt poskipunaa & rajaukset teen aina vain alas. olen vuosia meikannut samalla tavalla, nyt on sitten muutoksen aika. tai yritys on ainakin kova.. tahtoisin näyttää enemmän Dita Von Teeseltä kuin teinihevarilta!

ei helkkari, näkisitte miun naaman juuri nyt :LOL: :headwall: :LOL:
 
.......
Miltäköhän mahdat näyttää, jos teet normaalisti rajaukset vain alas... laitatko yläluomelle sitten mitään meikkiä? Kuulostaa oudolta tuo pelkkä alarajaus, mutta mistäpä minä voin tietää, vaikka sulla toimiskin.
 
google on kiva
Aika pikkunen kuva, mut tostakin näkyy kuinka karseelta noi pelkät alarajaukset näyttää. Ja ap:n normimeikkityylikin on aika goottipissis, et en haluu ees tietää miltä hän nyt näyttää. http://kaksplus.fi/image.php?u=123141&dateline=1379431293&type=profile
 
"vieras"
tässä siis normaali meikkityylini:

12781802.jpg - Image - Aijaa.com
Laitan nyt vain törkeästi hyviä ja huonoja puolia, koska uskon että ne auttaa sua tuossa meikkausprosessissa. :) Älä suutu, emmä pahalla tarkoita.

-Erittäin hyvä pohja, iho on loistavassa kunnossa.
- Kaipaa sipauksen poskipunaa, huomaamatonta
- Alarajaukset on yksinään huonot, ylös tummanruskeaa rajausta
- Kulmiin nypintä ja kulmakynää
- Huulipunaan rajaukset, erityisesti jos käytät näyttäviä sävyjä kuten kuvan punainen, ei lähde valumaan yli rajojen.
 
"eee"
Jos haluat välttämättä käyttää alaluomella kajalia, niin valitse edes pehmeä tummanharmaa tai harmaanruskea. Tuo kova musta näyttää karmealta, kun sulla ei ole yläluomella rajausta ollenkaan.

Voisit opetella käyttämään ripsiväriä ja mielellään myös taivuttamaan ripset ennen sitä.
 
"vieras"
Huulipuna ihan miten sattuu :O Mikä idea tossa on, että tehdään tollanen suppusuu huulipunalla, vaikka oma suu on oikeasti ihan eri mallinen, eikä mitään rajausta laiteta :confused:
 

Yhteistyössä