Menee taas hermo noihin varattujen vikitteliöihin!!!!!!!!!!!!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yhden miehen vaimo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kovin usein tuntuu että ulkomaalainen on kova sana, itse asumme ulkomailla. Lähempänä 30v. ja sitten tulee näitä "pikkutyttöjä" eli parikymppisiä vikitteleen miestä. Miestä ei kiinnosta ja kertoo minulle nämä jutut, tulee likat seuraavalla kerralla minulle "viattomasti" jutteleen. No teen aika nopeasti selväksi, mitä mieltä olen tästä. Ei uskoisi että ollaan jo aikuisia ihmisiä ainakin iän puolesta...

Joo, mitäkö saan suhteesta...Mähän rakastan sitä miestä. Saan just sen mitä haluankin, en enempää, en vähempää. Kaikki on meillä aivan hienosti, vaikka nyt tiedän, että alkaa huuto siitä kuinka tyydyn kakkosen asemaan. No, se on ihan mun oma valintani ja muuta en odota. Panopuu en ole, tapaamme kyllä ihan muissakin merkeissä, mutta toisaalta kyllä me seksiäkin harrastellaan kuten muutkin parit. Sitä en tiedä miksi hän ei vaimolleen uskollinen ole, eikä se mulle kuulu.

Niin kai sitten, ett itte olen tyhmä ja pitäis erota ukosta...........
Kun kerta muut vikittelee miestä, eikä se osaa pitää juuri niihin väliä ja selvää rajaa missä mennään!

Alkuperäinen kirjoittaja Ap:
Niin kai sitten, ett itte olen tyhmä ja pitäis erota ukosta...........
Kun kerta muut vikittelee miestä, eikä se osaa pitää juuri niihin väliä ja selvää rajaa missä mennään!

Niin, kannattaa erota joka tapauksessa. Toiset ihmiset aiheuttavat aina ongelmia ennemmin tai myöhemmin. Parasta on seurustella vain omien sivupersoonien kanssa!

Joko sun miehes on jollain tapaa jälkeenjäänyt tai sitten valehtelee. Aikunen mies ei muka tajua mitään vaan pimpelipompeli kaverina vaan menee jonkun perässään samalle paikkakunnalle muuttaneen eukon kaa vähän ilta-ajelulle mettäteille. Niin varmaan joo.

Alkuperäinen kirjoittaja Kyl:
Joko sun miehes on jollain tapaa jälkeenjäänyt tai sitten valehtelee. Aikunen mies ei muka tajua mitään vaan pimpelipompeli kaverina vaan menee jonkun perässään samalle paikkakunnalle muuttaneen eukon kaa vähän ilta-ajelulle mettäteille. Niin varmaan joo.

Samaa mieltä, jos ei petä niin mitä ihmeen aihetta miehellä on mennä "ajelulle" naispuolisten kavereiden kanssa??

Alkuperäinen kirjoittaja julia:
Joo, mitäkö saan suhteesta...Mähän rakastan sitä miestä. Saan just sen mitä haluankin, en enempää, en vähempää. Kaikki on meillä aivan hienosti, vaikka nyt tiedän, että alkaa huuto siitä kuinka tyydyn kakkosen asemaan. No, se on ihan mun oma valintani ja muuta en odota. Panopuu en ole, tapaamme kyllä ihan muissakin merkeissä, mutta toisaalta kyllä me seksiäkin harrastellaan kuten muutkin parit. Sitä en tiedä miksi hän ei vaimolleen uskollinen ole, eikä se mulle kuulu.

Miten niin muutkin parit? Ettehän te ole pari vaan se mies on vaimonsa kanssa pari

Vain pettävä mies antaa vikitellä. Mies, jota ei kiinnosta, ei lähde ajelulle, kahville jne. viettelevän naisen kanssa. AP olet nolo. Ei tuo teidän elämän surkeus ole vikittelijöistä kiinni vaan miehestäs joka nauttii saamastaan huomiosta ja on kiluillaan naisiin päin. Hyväksy se tai eroa.

Kyllä mun mielestä asia on niin, ettei hyvään liittoon sovi vieraan naisen jalka oven väliin, jos kaikki on kunnossa...

Sinä olet ihan oikeassa. Mutta eikö olisi reilumpaa että sun kultas jättäs sen vaimonsa ja olis suoraselkäinen? Mikä sua kiinnostaa sellaisessa miehessä jolla on moraali tuota luokkaa?
Mutta tosiaan, ei ole sen kolmannen osapuolen vika, vaan pettäjän. Ja hyvässä suhteessa ei petetä kenenkään kolmannen takia/syystä.

Alkuperäinen kirjoittaja epeli:
..ja hermot menee myös niihin naisiin jotka kuvittelee että jokainen miehen naispuolinen kaveri yrittää pokata hänen miehensä eikä päästä miestään enää vanhojen kavereiden kanssa ajelulle,kaljalle, kahville yms..

Mitäs sitä varattuja tarvii "ajelulle" pyydellä.kaikella on aikansa!

No tota noin...vähän vaikea on selittää sellaselle, joka koskaan ei tällasta ole kokenu. Sitä kun rakastuu niin rakastuu. Ei se tunne kattele ja kysele siviilisäätyjä ym. Toki olisin voinu silloin alkuvaiheessa pakittaa ja paeta, mut kun en sitä heti älynny tehdä, niin pian oli jo myöhäistä. Kaikki alko kuitenkin niin nopeasti ja vauhdilla. Mä rakastan sitä miestä, hän minua. Ja varmasti hän tavallaan rakastaa myös vaimoaan, vai onko se tapaa ja tottumusta, sitä en tiedä. Joo, salapari ollaan, ja panopariksikin saa sanoa, joka haluaa. Sitäkin teemme kyllä. Mutta kyllä meidän suhteessa on kovin paljon muutakin kun sängyssä pyörimistä. Ja kyllä, mä olen aivan tyytyväinen, meillä menee hyvin, muilla asioilla en päätäni vaivaa. En puutu hänen perheasioihinsa millään lailla, ne ei kuulu mulle.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja epeli:
..ja hermot menee myös niihin naisiin jotka kuvittelee että jokainen miehen naispuolinen kaveri yrittää pokata hänen miehensä eikä päästä miestään enää vanhojen kavereiden kanssa ajelulle,kaljalle, kahville yms..

Mitäs sitä varattuja tarvii "ajelulle" pyydellä.kaikella on aikansa!

Kun parisuhdepallo napsahtaa nilkkaan niin hyvästit vanhoille kamuille? Ehkä sä toimit näin, terveellä itsetunnolla varustetut ei :whistle:

No tota noin...vähän vaikea on selittää sellaselle, joka koskaan ei tällasta ole kokenu. Sitä kun rakastuu niin rakastuu.

Mä rakastun itse ihmisiin kenellä on samanlainen arvo-ja ajattelumaailma kuin itsellänikin. SIksi en ikinä voisi rakastua varattuun mieheen, koska en hyväksyisi hänen arvomaailmaansa.
Hankala selittää, mutta en näe mitään viehättävää ihmisessä ketä pettää juuri sitä ihmistä kenen kuuluisi olla se kaikkein tärkein (tai luulee/luottaa olevansa se tärkein). Jotenkin en siis voisi rakastua tuollaista toimintaa harjoittavaan henkilöön :ashamed:

Miksi et koe ansaitsevasi parempaa kohtelua????? Etkö tunne olevasi sen arvoinen, että olisit miehellesi se ykkönen? Ymmärrät kai, että sitä et todellakaan ole...

Aivan sama mitä varattujen bongaajia tuolla kylällä pyörii. Siinähän yrittää.

Tosin jos miehellä olisi tarve tavata jotain naispuolista ystäväänsä ilman, että olen tervetullut mukaan niin olisi todella kummallista.