menee oikeesti hermo tähän naamaan!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SiNiLiLJA
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

SiNiLiLJA

Aktiivinen jäsen
01.04.2009
1 005
0
36
nyt kun kevään korvalla on kaiken maailman kissanristiäisiä ynnä muita juhlia, niin salamavalot vaan räpsyy ja porukka ottaa kuvia kaikista ja siis mun naama ei KOSKAAN onnistu kuvissa!! oikeesti ihan sairaan rasittavaa et vaikka peilistä näät ihan jees naaman, toisinaan pidät itsees jopa kauniina ja seuraavalla hetkellä otetussa valokuvassa oot aivan karseen näkönen!! kaksoisleuka ja kalpee naama, kaikki finnit ja näppylät paistaa ja naama punottaa ja aivan hirveetä. tänään sit oikeen kokeilin, meikkasin itseni, laitoin hiukset nätisti ja olin mielestäni tosi jees näkönen, sit nappasin itsestäni kuvan, niin voi yrjö!! :x mistä toi johtuu?! onko mun naama ainoo laatuaan joka vaatis apinansuodattimen kameraan? musta on onnistunu varmaan 5 valokuvaa mun 25 elinvuoteni aikana. prkl.
ei mulla muuta :D

Sama vika. Luulenpa että kun katsoo peiliin, niin näkee itsestään sen kuvan minkä tahtookin nähdä. Eli siis näkee "kaunistellun version". Mutta kamera kertoo sitten totuuden :D

Itse ratkaisen asian niin, että pakoilen kameraa aina kun se vaan on mahdollista.

Tässä toinen samanmoinen. Kasiluokalla aloin itkemään kun valokuvaaja ei suostunut ottamaan enää uusia otoksia passikuvaan kaikkien näytettyä järkyttävältä. Enää ei itketä, tympii kyllä sitäkin enemmän.
Ehkä sitä sitten vaan on niin karsean näkönen.

Kysyppäs ihan ammattivalokuvaajalta vinkkejä, missä kulmassa sun kannattaa pitää päätä ja kumpi kasvojen puoli on enemmän edukseen. Alkaa tulla hyviä kuvia.

Yhteistyössä