Menee hermot naapurin koiriin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Soitanko poliisit vai?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

Soitanko poliisit vai?

Vieras
Naapurissa on 3 koiraa joista 2 on nuorempia ja juoksevat aina vapaana. Monesti olen nähnyt niiden juoksevan tuossa isolla valtatiellä autojen välissä ja aiheesta on monesti sanottu naapurille. Koirat ovat naapurin rouvan ja mies on ihan tossun alla, rouva vastaa aina että ne on itsepäisiä koiria, ei koulutus auta. (Heidän perheenjäseneltä olen kuullut ettei edes kouluta koiriaan.) Isäntä myötäilee vaan rouvaa kun ei halua aiheuttaa riitaa.
Meidän lähin eläinsuoja on nyt jossain tautiepidemiassa ja suljettu. Jos ei suora soitto naapurille auta niin soitanko poliisille? Tuossa ne koirat taas vapaana juoksee ja pimeässä autojen välissä!

Apuja NYT! Poliisin vaihde on virka-aikaan vain auki. Mites nyt? Kun ne koirat tuolla jolkottaa? Soitanko hätänumeroon ja ruuhkautan paikkaa vain kahden irtokoiran takia? Koitin soittaa naapurin emänälle ja isännälle ja kumpikaan ei vastaa! Voiko tuota soittoa tehdä nimettömästi koska en halua pilata välejä naapureihin kuitenkaan tämän takia?

kauanko ne se siellä juoksee?vai tulevatko nopsaan takas?

Saattavat juosta aamusta iltaan ja nyt on jo minun käsityksen mukaan yö. Meillä mies metsästää ja meillä on oma metsästyskoira pihalla aitauksessa ja nyt nämä naapurin koirat haukkuu siinä pihalla meidän koiraa ja naapurit ei vastaa puheluihin, eikä viesteihin! Välillä niiden 2 koiraa juoksee tuossa tiellä jos joku auto ajaa siinä!

Yhteistyössä