menee hermo vuokran antajan kans.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
tänään tuli maksumuistutus.
sen mukaan maksamatta on vajaa 200euroa ja olisin muka maksanut vain reilu 500euroa vuokraa(vuokra yli 600e) vaikka tosi asiassa maksoin yli 900euroa vuokraa tässä kuussa kun oli puolenkuun vuokra viime kuulta rästissä. mistä hitosta ne on keksiny että olisin maksanu vaan 500e!!! ja totta kai nyt varattua tuuttaa linjat. ei oo eka kerta kun tulee tälläsiä ihme maksumuistutuksia,alkaa ottaa pattiin.

Kun maksaa sillon kun pitäis niin ei tule ongelmia.
Mulla on aivan ihana vuokraisäntä,me ollaan myös ystäviä,eikä koskaan ole ollut hänen kanssaan mitään ongelmia.Mä maksan vuokrani silloin kun pitää ja hän puolestaan tekee ne velvollisuudet mitä hänellä vuokranantajana on.

Alkuperäinen kirjoittaja clivia:
Kun maksaa sillon kun pitäis niin ei tule ongelmia.
Mulla on aivan ihana vuokraisäntä,me ollaan myös ystäviä,eikä koskaan ole ollut hänen kanssaan mitään ongelmia.Mä maksan vuokrani silloin kun pitää ja hän puolestaan tekee ne velvollisuudet mitä hänellä vuokranantajana on.

maksoin mäkin tän kuun vuokran ihan ajallaan,viime kuun puolikaskin oli sovittu et maksan sen vähän myöhässä kun aloitin just työt niin kesti vähän tuon ekan tilin saanti. silloin kun soitin ja sovin asiasta olivat ihan mielin kielin et joo totta kai onnistuu,hoidat sit tilipäivänä pois kaikki. sit kun hoidin niin eipä muka olekaan oikein.

Mä oon aina sanonut sen että kannattaa vuokrat maksaa ajallaan niin ei tule ongelmia. Mulla ei ole missään ollut kenenkään vuokranantajan kanssa ongelmia vuokranmaksusta kun maksan vuokrani aina ajallaan. Ja meillä on aivan ihanat vuokraisäntä ja -emäntä, asuvat tossa yläpuolella olevassa talossaan.

Yhteistyössä