V
vierailija
Vieras
Älä mene paaalan lankaan, kohta tulee taas joka ketjuun paaaljon sekalaista asiaa mikä ei liity mihinkään.Mikä uutinen ja missä?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Älä mene paaalan lankaan, kohta tulee taas joka ketjuun paaaljon sekalaista asiaa mikä ei liity mihinkään.Mikä uutinen ja missä?
mites ne brittiheppakisat. mitkä ne nyt oli... joku ascotin heppajuhlaAntakaa nyt edes muutaman yhteiskunnallisen tapahtuman olla ilman uudistusta.
Mä en ymmärrä että kaikki pitää peittää saman chillaus-usvan alle.
Pysyis korrektina nämä:
-Linnan juhlat
-Puolustusvoimain juhlat ja paraatit
-Oscar-gaala
-Wimbledon
-Brittimonarkia
Aamen, kiitos Ekko. Itseäni kanssa jaksaa ihmetyttää miten se voikin olla amerikkalaiselle niin mahdotonta kunnioittaa brittejä. Sehän on iänikuinen stereotypia, että jenkit ovat suurisuisia öykkäreitä, jotka eivät osaa käyttäytyä, mutta täytyykö sen oikeasti mennä niin? Eikö joskus voisi olla yksi amerikkalainen julkkis, joka ei periaattesta mokaisi. Koska siitähän on nimenomaan kyse, että tehdään periaatteesta eri tavalla koska "I'm American".[...]
Niille huonosti käyttäytyville alaluokkaisille ei-valkoisille on kyllä ihan oma terminsä.Mu nyt sitä on romuttamassa tuo mainstream-WT -kana.
Itseäni ehkä vähän ärsyttää tuo tenniksen elitistinen leima, jota vanhanaikaiset pukeutumissäännöt vain tukevat.
Eli tällä kertaa peukutan farkkujen ja meganikon puolesta, niin ärsyttävä kuin onkin.
Wimbledon ei ole vain tennisturnaus, vaan osa yläluokan sosiaalista kalenteria.Niimut.
Psssst.
Se on tennisturnaus!
Miulla taas menee hermo joka kerta kun näkee että puolet palstan aloituksista on ap:n tekemiä (= jonninjoutavia). Mikää ei ole vastenmielisempää kun se että ihminen tekee oletuksia muista ihmisistä tuntematta heitä, paitsi se että oletusten tekijä on Raamatulla päähän homofoobikko joka tuomitsee kaikki ja kaiken mikä erilaista kuin itsessä ja omassa elämätyylissä.![]()
Juu, sekin. Kai sielläkin kohta mennään trikoolegginssit ja crocsit viuhuen.mites ne brittiheppakisat. mitkä ne nyt oli... joku ascotin heppajuhla![]()
Wimbledon on arvotapahtuma, legenda. Vaikka se on urheilua, niin kaljakellunnan SM ja Wimbledon on arvokkuudeltaan erilaiset skabat.Tennismatsi ei ole mikään yhteiskunnallinen suurtapahtuma
Se on ihan vain peliä ja urheilua![]()
Juu, mä luulen että USA:ssa hädintuskin ollaan jostain vaikka Emmanuel Macronista ees tietoisia tai Wimbledonista, ja jenkkien yleistieto muiden maiden asioista on usein ihan onneton.Aamen, kiitos Ekko. Itseäni kanssa jaksaa ihmetyttää miten se voikin olla amerikkalaiselle niin mahdotonta kunnioittaa brittejä. Sehän on iänikuinen stereotypia, että jenkit ovat suurisuisia öykkäreitä, jotka eivät osaa käyttäytyä, mutta täytyykö sen oikeasti mennä niin? Eikö joskus voisi olla yksi amerikkalainen julkkis, joka ei periaattesta mokaisi. Koska siitähän on nimenomaan kyse, että tehdään periaatteesta eri tavalla koska "I'm American".
Teen paljon aloituksia, mutta täällä on eräs harmaa mummeli joka niitä tahallaan nostelee, mun kielloista huolimatta.Miulla taas menee hermo joka kerta kun näkee että puolet palstan aloituksista on ap:n tekemiä (= jonninjoutavia). Mikää ei ole vastenmielisempää kun se että ihminen tekee oletuksia muista ihmisistä tuntematta heitä, paitsi se että oletusten tekijä on Raamatulla päähän homofoobikko joka tuomitsee kaikki ja kaiken mikä erilaista kuin itsessä ja omassa elämätyylissä.![]()
Voi siinä se brittiläisyys olla iso etu.On se jännä, miten Katella ei oo ongelmia noudattaa pukukoodeja ja käyttäymissääntöjä, mutta Meghanilla on tämän tästä.
Kate on ihan eri sarjassa.On se jännä, miten Katella ei oo ongelmia noudattaa pukukoodeja ja käyttäymissääntöjä, mutta Meghanilla on tämän tästä.
Eikä sen niitä tarvitse edes itse tietää kun on henkilökuntaa neuvomassa. Tuossa aikaisemmin kirjoitin, että etikettiä rikotaan periaatteesta. Vielä 20 vuotta sitten se oli yksittäinen räppäri, jonka oli välttämättä laitettava tennarit smokin kanssa johonkin gaalaan koska se oli niin cool ja slummien kasvatti. Nykyään jokainen näistä julkkiksista on sellainen uniikki lumihiutale, että on pakko rikkoa etikettiä. Ja sama idioottimaisuus on kopioitu linnanjuhliin. Ai että kun olisi hienoa kun siellä olisi oikeasti portsarit, jotka torppaisivat kaikkien etikettiä kunnioittamattomien sisäänpääsyn.Voi siinä se brittiläisyys olla iso etu.
Mut jos mä oisin menny jonku marokkolaisen sheikin muijaksi tai Japaniin jonku Naruhiton puolisoksi, niin pänttäisin etiketit läpi.
Mekku on ollu Wimbledonissa ennenkin:miten vaikeeta on ekalla kerralla skannata pukukoodi ja noudattaa sitä jatkossa? Ei hän missään Texasin rodeokisojen katsomossa ollu.
Joo. Kai kohta vaaditaan että jokainen inttiin menijä saa tuunata itse varusmiehen pukunsa, koska metsässä ojan pohjallakin pitää ilmaista omaa persoonaa...Eikä sen niitä tarvitse edes itse tietää kun on henkilökuntaa neuvomassa. Tuossa aikaisemmin kirjoitin, että etikettiä rikotaan periaatteesta. Vielä 20 vuotta sitten se oli yksittäinen räppäri, jonka oli välttämättä laitettava tennarit smokin kanssa johonkin gaalaan koska se oli niin cool ja slummien kasvatti. Nykyään jokainen näistä julkkiksista on sellainen uniikki lumihiutale, että on pakko rikkoa etikettiä. Ja sama idioottimaisuus on kopioitu linnanjuhliin. Ai että kun olisi hienoa kun siellä olisi oikeasti portsarit, jotka torppaisivat kaikkien etikettiä kunnioittamattomien sisäänpääsyn.
Teen paljon aloituksia, mutta täällä on eräs harmaa mummeli joka niitä tahallaan nostelee, mun kielloista huolimatta.
Ja mikäs estää sua tekemästä myös aloituksia? Otatko kaiken aina elämässä valmiina?
En ole ainut jota Meghan kyrsii. Se täytyy sanoa etten ole vauva av:lla joskus esiintullut "Meghan-hullu" eli siellä ajatellaan että 1 ja ainut ihminen tekee M-viha -aloituksia. En mäkään siellä aloituksia Mekusta tee, mut täytyy sanoa että meitä inhoajia on monta.
Tulee mieleen, että oliko Grace Kelly koskaan öykkärin maineessa kun meni Monacon Rainierin puolisoksi? Kuulemma sillä oli vaikeaa koska hovin elämä oli tarkkaan säädeltyä (katolisuus vielä lisänä), mut mulla on kuva että käyttäytyi silti hienosti.
No voi lässynlää. Ainako, jos ärsyyntyy, on vika ärsyyntyjässä eikä siinä joka ärsyttää?Voisit ehkä tutkiskella itseäsi ja miettiä mikä hyvin negatiiviset reaktiot itsessäsi aiheuttaa. Siitä voisi olla apua näiden turhien angstien käsittelyyn. Tsi sitten kannattaa lopettaa juorulehtien lukeminen - ne ovat tunnetusti sika epäluotettavia lähteitä. Olet ihan turhaan huolissasi brittimonarkian 'arvonalennuksesta' Meghanin takia - he tuskin ovat itse huolissaan eikä myöskään suurin osa kansasta ja heitähän se koskettaa, ei ketään muuta. Minulla nyt sentään on lähempää perspektiiviä asiaan: olen asunut siellä useita vuosia ja puolisoni on britti (ja puolidoni puolen sukulaiset siis siellä) Voin vakuuttaa että suurin osa briteistä viisveisaa siitä kenen kanssa Prinssi Harry menee naimisiin ja saa lapsia. Myöskään vaimon edesottamukset eivät tulee puheisiin normaalissa elämässä. Ihmisiä.ne kuninkaalliseen perheeseen syntyneet ovat, saati sitten heidän tavispuolisonsa.
No voi lässynlää. Ainako, jos ärsyyntyy, on vika ärsyyntyjässä eikä siinä joka ärsyttää?
Samalla logiikalla jos sua ärsyttää mun kirjoitukset, niin vika on sussa, eikö?
Tiedätkö mitä? Tutkin jo ärsytykseni syyn, ja aikaa meni 2-3 sek.
Vastaus:Meghan.
Juu, ehkä briteille on monarkia liiankin tuttu. Mutta kummasti siellä tienvarsilla porukkaa riittää, kun ne ajelee hepoillaan ohi. Se on myös matkailuvaltti ja tuo tuloja.
Ellun vaalima vanhanaikainen, hidas ja kohtelias monarkia on vielä viimeinen jäänne sivistyneestä maailmasta, mutta tottakai olet iloinen kun se murenee, ja ölisevät jalkapallo-kaljaveikot tai Camdenin boheemit tatska/lävistysfriikit bootseissaan on se uusi normi.
Tai, Meghanin mainstream-jooga/feminismiuho/vegaanius -uskonto, jota tuputetaan joka tuutista.
Mitä jos sinä aloittaisit ketjun, jossa paheksut Gracen lapsia. Jotenkin se tuntuisi vähemmän creepyltä kuin paheksua Echoa tässä ketjussa. Tästä tulee vähän omituinen fiilis.SINULLA on kuva, mutta et TIEDÄ mitä todellisuudessa hänen elämänsä oli. Miksi et ole täällä yhtä lailla paheksumassa Gracen lapsien elämäntyylejä, siellä löytyy kyllä myös skandaalia skandaali perään. Autokolareja, lehtolapsia, avioeroja...