H
Huonotapainen harmaa
Vieras
Pyydän anteeksi jo etukäteen avautumista, mutta nyppii! Sain nimittäin haukut tutulta, kun myin vanhoja vaatteitani Huuto.netissä ja laitoin ylijääneet UFFille. Olisi pitänyt antaa hänen ensin katsoa onko siellä jotain joka hänelle kelpaisi! Ja ilmaiseksi antaa, tietenkin. Olen kerran erehtynyt antamaan tuolle ihmiselle vaatetta ilmaiseksi, eikä hän edes kiittänyt, vaan yökkäili niille vaatteille joista ei pitänyt. Siis ihan oikeasti sanoi "YÖK!" ja heitti lattialle, aikuinen ihminen. Muutenkin käyttäytyi huonosti. Silloin päätin että en anna hänelle yhtään mitään... Vaan ei tunnu menevän perille! Sanoin kyllä hänelle että voi ostaa pienellä rahalla, mutta kun "ei ole rahaa!".
Ihminen on 25-vuotias, ei ole ollut päivääkään töissä koko elämänsä aikana. Saa sossulta tukea jos toistakin, myös harkinnanvaraista tukea omiin harrastuksiinsa ja juuri sai yli satasen edestä rintaliivirahaa, kun oli selkävaivoja, eikä varaa ostaa kunnon liivejä. Onko ihme että rahat ei riitä, kun ihminen käy kerran-pari viikossa leffassa, syö joka päivä Mäkkärissä/Hesessä/pizzeriassa, ja matkustelee ulkomaille useamman kerran vuodessa? Olen ehdottanut että menisi töihin, mutta ei edes etsi töitä, kun mikään ala "ei kiinnosta".
Prkl, ja sitten pitäisi ilmaiseksi lahjoittaa vaatetta ja teknologiaa hänelle!! Ärsyttää niin että silmissä sumenee!
Ihminen on 25-vuotias, ei ole ollut päivääkään töissä koko elämänsä aikana. Saa sossulta tukea jos toistakin, myös harkinnanvaraista tukea omiin harrastuksiinsa ja juuri sai yli satasen edestä rintaliivirahaa, kun oli selkävaivoja, eikä varaa ostaa kunnon liivejä. Onko ihme että rahat ei riitä, kun ihminen käy kerran-pari viikossa leffassa, syö joka päivä Mäkkärissä/Hesessä/pizzeriassa, ja matkustelee ulkomaille useamman kerran vuodessa? Olen ehdottanut että menisi töihin, mutta ei edes etsi töitä, kun mikään ala "ei kiinnosta".
Prkl, ja sitten pitäisi ilmaiseksi lahjoittaa vaatetta ja teknologiaa hänelle!! Ärsyttää niin että silmissä sumenee!