¨Mendedhearts! sun kuvassa on KAKADU

http://www.kakadunetti.info/index.php?option=com_content&task=view&id=20&Itemid=35

ihan selvästi tuossa kummitusketjussa johon laitot lapsikuvan ,niin ovesta heijastuu kakadu..valkoinen pää ja nokka. Kuvat voi mennä päällekäin.
 
Nyt mä repesin :LOL: Sori. Ei se ole mun kuva ollenkaan. Mutta mä kopioin koneelleni ton kuvan ja rengastin siitä kolme kohtaa, mitkä näkyvät kun suurentaa sen kuvan siitä mun viestini kohdalta.
Se vaalea läikkä näyttääkin vähän papukaijalta, mutta ne naamat mitä mä näen, eivät muodostu vaan siihen vaaleaan kohtaan.
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Nyt mä repesin :LOL: Sori. Ei se ole mun kuva ollenkaan. Mutta mä kopioin koneelleni ton kuvan ja rengastin siitä kolme kohtaa, mitkä näkyvät kun suurentaa sen kuvan siitä mun viestini kohdalta.
Se vaalea läikkä näyttääkin vähän papukaijalta, mutta ne naamat mitä mä näen, eivät muodostu vaan siihen vaaleaan kohtaan.

Yritin kommentoida sen sata kertaa viestiäsi, mutta ei millään onnistunut. En tiedä näkikö muut siinä kolmea henkeä, mutta minä näin selvästi :0)

Ensin näin yhden. Vähän isompana vain minkä sinä olit ylimmäisenä rengastanut. Sitten näin kohta sen alapuolella olevan. Nämä oli (näin) jo ennen kun näin sinun regastaman kuan. Sinun rengastamasta kuvasta vasta hoksasin sen vielä sen kolmannenkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Nyt mä repesin :LOL: Sori. Ei se ole mun kuva ollenkaan. Mutta mä kopioin koneelleni ton kuvan ja rengastin siitä kolme kohtaa, mitkä näkyvät kun suurentaa sen kuvan siitä mun viestini kohdalta.
Se vaalea läikkä näyttääkin vähän papukaijalta, mutta ne naamat mitä mä näen, eivät muodostu vaan siihen vaaleaan kohtaan.

Yritin kommentoida sen sata kertaa viestiäsi, mutta ei millään onnistunut. En tiedä näkikö muut siinä kolmea henkeä, mutta minä näin selvästi :0)

Ensin näin yhden. Vähän isompana vain minkä sinä olit ylimmäisenä rengastanut. Sitten näin kohta sen alapuolella olevan. Nämä oli (näin) jo ennen kun näin sinun regastaman kuan. Sinun rengastamasta kuvasta vasta hoksasin sen vielä sen kolmannenkin.

:D Nonnih, en oo ainut kuka näkee monta naamaa :D

Voin pistää tähänkin vielä sen kuvan... Hetki. Se pitää tosissaan sitten klikata suuremmaksi että rengastukset näkyy.
 
huhh
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
[quote="MendedHearts
Yks iso pää siellä on ovella, en tie mikä tota mendedheartsia vaivaa, on senkin pään rengastanu vaan puolix, suun ja nenän jättäny pois rengastuksestaan.
Ja toi ei kyllä mitään pikselimössöä ole vaan selkee hahmo.
 
Alkuperäinen kirjoittaja huhh:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
[quote="MendedHearts
Yks iso pää siellä on ovella, en tie mikä tota mendedheartsia vaivaa, on senkin pään rengastanu vaan puolix, suun ja nenän jättäny pois rengastuksestaan.
Ja toi ei kyllä mitään pikselimössöä ole vaan selkee hahmo.
Joo, mun tarttis korjailla rengastuksiani, kun mä nään nyt meinaan lisää päitä :LOL:
 
.
Juu minäkin näen sen hahmon vähän rengastusta isompana. Mutta nyt rupesi hirvittämään. En katso kuvaa enää. Teillähän on (kuvan ottaja) ollut oikein armeija kavereita siellä mökillä.
 
höh
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Alkuperäinen kirjoittaja huhh:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
[quote="MendedHearts
Yks iso pää siellä on ovella, en tie mikä tota mendedheartsia vaivaa, on senkin pään rengastanu vaan puolix, suun ja nenän jättäny pois rengastuksestaan.
Ja toi ei kyllä mitään pikselimössöä ole vaan selkee hahmo.
Joo, mun tarttis korjailla rengastuksiani, kun mä nään nyt meinaan lisää päitä :LOL:

Me muut puhutaan nyt siitä isosta selkeestä päästä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Alkuperäinen kirjoittaja huhh:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
[quote="MendedHearts
Yks iso pää siellä on ovella, en tie mikä tota mendedheartsia vaivaa, on senkin pään rengastanu vaan puolix, suun ja nenän jättäny pois rengastuksestaan.
Ja toi ei kyllä mitään pikselimössöä ole vaan selkee hahmo.
Joo, mun tarttis korjailla rengastuksiani, kun mä nään nyt meinaan lisää päitä :LOL:

Me muut puhutaan nyt siitä isosta selkeestä päästä.
Just ehdin kirjoittaa. Että mun mielestä noi muut on paljon selkeämpiä. Mutta tajuan kyllä mitä päätä te tarkoitatte.
Mun mielestä se vaan ei ole lainkaan niin naamamainen mitä noi muut :D
 
Väännän vielä rautalangasta, menee sitkeimpään päähänkin perille. Ehkä.

Eli siis kyllä, mä näen ton mistä te puhutte. Mun mielestä se ei ole selkeä pää. Vaan noi muut on mun silmiin selkeämpiä. Liekö sitten erilaiset silmät meillä :whistle:
 
.
Alkuperäinen kirjoittaja höh:
Alkuperäinen kirjoittaja MendedHearts:
Alkuperäinen kirjoittaja huhh:
Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:
[quote="MendedHearts
Yks iso pää siellä on ovella, en tie mikä tota mendedheartsia vaivaa, on senkin pään rengastanu vaan puolix, suun ja nenän jättäny pois rengastuksestaan.
Ja toi ei kyllä mitään pikselimössöä ole vaan selkee hahmo.
Joo, mun tarttis korjailla rengastuksiani, kun mä nään nyt meinaan lisää päitä :LOL:

Me muut puhutaan nyt siitä isosta selkeestä päästä.

Elähän hättäile. Minäkin näin ensin vain sen yhden ison.
 

Yhteistyössä