Melle on kuollut

Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Siis hirveetä kuulla.. Kun täällä on perjantaina palstaillut ihan normaalisti. Saikohan jonkun sairaskohtauksen sitten, vai oliko joku sairaus..?

Kuka tahansa meistäkin voi kuolla esim. kohta.

Tästä tuli mieleen kun Aamulehdessä oli joskus juttu äidistä joka oli yhtäkkiä kuollut huilatessaan sohvalla.Eikä mitään sairautta ollut.Koskaan ei tiedä.
:'(

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Beep:
Siis hirveetä kuulla.. Kun täällä on perjantaina palstaillut ihan normaalisti. Saikohan jonkun sairaskohtauksen sitten, vai oliko joku sairaus..?

Kuka tahansa meistäkin voi kuolla esim. kohta.

Tästä tuli mieleen kun Aamulehdessä oli joskus juttu äidistä joka oli yhtäkkiä kuollut huilatessaan sohvalla.Eikä mitään sairautta ollut.Koskaan ei tiedä.
:'(

Minäkin muistan tuon tapauksen.Oli ollut pieni muksu päiväunilla ja kerhosta piti hakee toinen mutta olikin kuollut.Koululainen oli löytänyt äitinsä sohvalta.

osan otto melle perheelle. tuo kuolema kun voi todella tulla ihan yllätyksenä. tällä kylällä sattu sellainen, että nuori 25 vuotias mies oli pyöräillyt ystäväperheensä luokse kotoaan. no siellä oli ollu perheen emäntä yksin, ja sanonut, että isäntä on jossain että tulee kyllä kohta. no tää nuori mies oli sit sanonut, että no hän käy toisten että hän lähtee kotiin, kun väsyttääki niin kovasti. no nainen oli sille sanonut, että levähdä siinä sohvalla ja odottele isäntää kotiin. no siihen se nuorukainen oli menny maata. no isäntä oli sit tullut kotiin joskus parin kolmen tunnin kuluttua, ja ihemetelly, että vieraspa sikeästi nukkuu, kun ei heränny hänen tuloonsa, eikä hyvän päivän toivotuksiinkaan. eihän se heränny, kun oli kuollut täysin hiljaa ja äänettömästi siihen sohvalle. ruumiinavauksessa selvisi syy, sydänlihastulehdus.

Älä ota mukaasi
älä minua vie
sinä kannoit minut maailmaan
minä sinut hautaan
musta aurinko nousee lännestä
tähtien joukossa
on yksi uusi tähti
uurnasi oli kevyt
raskas kantaa
jalat tahtoivat pettää
sinä kannoit minut
minä sinut