Melkonen päivä perhepäivähoidossa..olen shokissa.

  • Viestiketjun aloittaja varoituksena kaikille
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en kerro paikkakuntaa koska tosiaan on niin pieni kunta että paikkakuntalaiset arvaisivat heti mistä ryhmiksestä puhun yms
Mutta kuinka mitään parannusta voi sattua,jos asioihin ei puutu? Asiat kun ei tahdo hyssyttelyllä selvitä!Itse olisin nostanut kyllä kunnon metakan
 
Lasisilmä
Alkuperäinen kirjoittaja Silvia Logo:
Alkuperäinen kirjoittaja ypph:
Yhtä hoitajaa varten saa olla maksimissaan 4 kokopäivä lasta ja 1 yli 6 vuotias puolipäiväläinen. Näin sanoo laki. Miksi siis kunta tarjoaa tätä paikkaa teille?
Ryhmiksessä on eri kuin pph:lla. Ryhmiksessä saa olla 5 lasta / aikuinen ja taas päivähoidossa se on eri.
Ei saa olla viittä kokopäiväistä. Vaan kyllä on ihan samat määrät kuin pph:lla. Eli 4 kokopäivä-, ja 1 osa-aikainen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en kerro paikkakuntaa koska tosiaan on niin pieni kunta että paikkakuntalaiset arvaisivat heti mistä ryhmiksestä puhun yms
Mutta kuinka mitään parannusta voi sattua,jos asioihin ei puutu? Asiat kun ei tahdo hyssyttelyllä selvitä!Itse olisin nostanut kyllä kunnon metakan
No se parannus ei tapahdu anonyymikeskustelusaitilla. Sitäpaitsi ap on jo kertonut niille, joita asia koskee. Eikös se ole parempi, että kyseisessä paikassa hoidossa olevien lasten vanhemmat tekevät asiasta valitukset ja antavat sanan kiertää? Jos valituksen tekee yksi hlö ja sitten jossain netissä velloo tarinat hoitopaikasta, on asia helppo ohittaa olankohautuksella huhupuheiksi ja juoruiluksi.

Vai näetkö jo ip-lehtien lööpit "MELLAKKA KAKSPLUSSALLA, RYHMIS SULJETTIIN JA HOITAJAT VANGITTIIN!" ;)
 
alkuper
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
en kerro paikkakuntaa koska tosiaan on niin pieni kunta että paikkakuntalaiset arvaisivat heti mistä ryhmiksestä puhun yms
Mutta kuinka mitään parannusta voi sattua,jos asioihin ei puutu? Asiat kun ei tahdo hyssyttelyllä selvitä!Itse olisin nostanut kyllä kunnon metakan
No se parannus ei tapahdu anonyymikeskustelusaitilla. Sitäpaitsi ap on jo kertonut niille, joita asia koskee. Eikös se ole parempi, että kyseisessä paikassa hoidossa olevien lasten vanhemmat tekevät asiasta valitukset ja antavat sanan kiertää? Jos valituksen tekee yksi hlö ja sitten jossain netissä velloo tarinat hoitopaikasta, on asia helppo ohittaa olankohautuksella huhupuheiksi ja juoruiluksi.

Vai näetkö jo ip-lehtien lööpit "MELLAKKA KAKSPLUSSALLA, RYHMIS SULJETTIIN JA HOITAJAT VANGITTIIN!" ;)

Aivan,kuten jo kirjoitin olen asianosasille kertonut asiasta ja asiaa viedään eteenpäin,ei jää tähän.en usko että auttaa asiaa vaikka kerron paikkakunnan täällä palstalla.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mistä päin? Suuri vai pieni kunta? Harkitsen viemistä ryhmikseen, näköjään kannattaa harkita.
Ei ole kaikki ryhmikset samanlaisia. Meillä oli aivan ihana ryhmis, Vantaalla. Tutustumiskäynti kannattaa.


Aivan,pojat menee nyt toiseen ryhmikseen joka vaikuttaa tosi ihanalta paikalta.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mistä päin? Suuri vai pieni kunta? Harkitsen viemistä ryhmikseen, näköjään kannattaa harkita.
Ei ole kaikki ryhmikset samanlaisia. Meillä oli aivan ihana ryhmis, Vantaalla. Tutustumiskäynti kannattaa.
No ei oo ei. Eikä kunnan verotulotkaa ole.. Vaihdoin kirjat Joensuusta Vantaalle ja pelkkä kunnallisveron keventyminen toi palkkaan kolmenumeroisen summan lisää. En yhtään ihmettele palvelujen laatueroa ja harkinnanvaraisista etuuksista on ihan turha edes puhua pääkaupunkiseudun Itä-Suomen välillä..
 

Yhteistyössä