Melko kallista lähtee risteilylle 5-hengeltä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kolmen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kolmen äiti

Vieras
Varattiin risteily (Silja,Hki-Tukholma) ja hintaa oli 382e aamupalan kanssa...tai no jos verrataan siihen että yksi yö kylpylässä olisi (Eden) maksanut jotain 150e!! Laivalla tulee tietty vielä syömiset,herkut ja ajateltiin käydä Junibackenissa kun se oli viimeksi kiva paikka...

Perhehytti olisi ollut vielä kalliimpi mutta me mahdutaan just ja just promenadeen....onneksi ;)

eihän tuo niin kallista ole. luulin että on kalliimpaa. hauskaa risteilyä.

Latselin tuossa viikonloppu reissuja legonaldiaan 490 eur / hlö (sis lentoliput, hotla ja sisäänpääsyt) + käyttörahat, tuo on minusta sika kallista :o

Musta se tuntuu kalliilta pelkästä risteilystä,melkein 400e! Viikkarilla olisi varmasti halvempaa mutta sinne en lähde lasten kanssa....;)

Vertailuna: yhden hengen lennot Barcelonaan+hotelli aamupalan kanssa maksaa 360e....(siis olen lähdössä reissuun pääsisäisenä)

Juu viikkarin laivat on musta sellasia bailubotskeja, osa porukoista on sammunut jo ennen kuin laiva lähtee...

Juu onhan se tavallaan "kallista" oltiin viikko Haniassa 250 eur/hlö. Jotenkin vaan kuvittelin sen laivareissaamisen olevan vielä kalliimpaa. Itse en oikein noista laivareissuista välitä, vaan lähdetään mielummin kauemmas.

Onhan se kuitenkin kiva päästä pois arjesta, joten hauskaa risteilyä.

Alkuperäinen kirjoittaja Tyttöni Tuulispää:
Juu, ei 500? riitä Tukholman risteilyyn. Kallista minunkin mielestäni.

just käytiin pojan kaa risteilyllä. koko matka kaikkine kuluineen tuli maksamaan 150? tuo siis sisältää jo ruoat ja tuliaiset+matkat

Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:
Juu viikkarin laivat on musta sellasia bailubotskeja, osa porukoista on sammunut jo ennen kuin laiva lähtee...

Juu onhan se tavallaan "kallista" oltiin viikko Haniassa 250 eur/hlö. Jotenkin vaan kuvittelin sen laivareissaamisen olevan vielä kalliimpaa. Itse en oikein noista laivareissuista välitä, vaan lähdetään mielummin kauemmas.

Onhan se kuitenkin kiva päästä pois arjesta, joten hauskaa risteilyä.

Minäkään en välitä henk.koht. risteilyistä mutta lapset tykkää.Jotain pientä ohjelmaa joskus tähän arkeen...

Alkuperäinen kirjoittaja junibackenista:
Mikä paikka on tuo junibacken?Lapsille kiva?

Siellä on Astrid Lingrenin tarinoihin liittyviä juttuja,sellainen kylä mm. Katto kassinen,peppi pitkätossu,veljeni leijonamieli ym...

Sit siellä oli ravintola ja ko. aiheeseen liittyviä juttuja myynnissä...

www.junibacken.se (jos oikein muistan!)

Ei vielä edes kallis, käytiin ed.kesänä kolmårdenissa, turku-tukholma ylitys autolla, huonolla hytillä ja hotla kahdelta 600 euroa. Ja siihen päälle liput, ruuat, bensat... Jälkeen laskettiin että tolla oltais melkein käyty viikko eteläs mitä nyt meni viikonloppuun ruotsis.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei vielä edes kallis, käytiin ed.kesänä kolmårdenissa, turku-tukholma ylitys autolla, huonolla hytillä ja hotla kahdelta 600 euroa. Ja siihen päälle liput, ruuat, bensat... Jälkeen laskettiin että tolla oltais melkein käyty viikko eteläs mitä nyt meni viikonloppuun ruotsis.

Ok.Makuasia ;) Mä en vaan "arvosta" risteilyä niin paljon, niin tuo hinta tuntuu melko korkealta esim. kaupunkilomiin verrattuna (esim. just tuo Barcelona)

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:

Ok.Makuasia ;) Mä en vaan "arvosta" risteilyä niin paljon, niin tuo hinta tuntuu melko korkealta esim. kaupunkilomiin verrattuna (esim. just tuo Barcelona)

En mäkään enää maksais tollasta hintaa, kun sillä heittäis jo pidemmän reissunkin. Risteilyt on kyl ihan kivoja, jos ottaa sviitin tai vastaavan, ei niissä kerrossängyissä kukaan viitti maata! :)

Alkuperäinen kirjoittaja mekko:
70 eur, 2 aikuista 2 lasta ja ruokailu seisovassapöydässä.
Hytti on ikkunallinen A-hytti.
TKU-STO

Miten voi olla noin halpa? Siljalla vai??
Kyseltiin Ikaalisen matkatoimistolta niin lähtöjä oli tosiaan vain Turusta ja keskelle viikkoa (siis tarjouslähtöjä)

Meillä on laivaristeily tiistai-torstai hki-sto. Saatiin siihen lahjakortti, jossa oli osa ruuista maksettu. Meitä lähtee 2 aikuista ja 1 4kk lapsi. Ruuat ja perhehytti maksoi jo 160 euroa. Siihen päälle ostokset yms, niin eiköhän tuo hinta nouse vielä vähän ainakin.

Hytti maksoi 50 euroa vaihtaa isompaan perhehyttiin b-luokan hytistä... ja tää oli Vikingillä (en olis mielelläni mennyt, mutta pakko käyttää lahjakortti ja poikaakaan ei kotiin voi jättää)

TKU-STO

Kyseltiin Ikaalisen matkatoimistolta niin lähtöjä oli tosiaan vain Turusta ja keskelle viikkoa (siis tarjouslähtöjä)

Suoraan siljalta varattuna aina halvempi...

Alkuperäinen kirjoittaja .........:
viikkarilla 3 aika ja 2lasta +aamiaiset.b-hytti, helsinki-tukholma niin maksoi 63e. itse en ikinä maksaisi risteilystä tuon enempää,mutta tpansa kullakin...

Niin....mä en vaan halua Viikkarille lasten kanssa.Biletysreissut on erikseen ;)

TKU-STO

Suoraan siljalta varattuna aina halvempi...

Me varattiin suoraan Siljalta.Aikaisemmin varattiin Ikaalisten matkatoimistolta ja hinta oli paljon halvempi (muutama vuosi sitten).Viikonloput on haluttuja joten niistä ei paljon tarjouksia ole...

Me olemme lähdössä myös Siljalla Tukholmaan Helsingistä, ja meilläkin on Promenade-hytti. Saimme jonkin lahjakortin, ja nyt 4 ihmistä maksaa risteilystä (sis. hytin, 2 illallista, 2 aamiaista, 2 kertaa saunaosaston käyttö) yhteensä 295 euroa.

Se oli minusta aika halpa. =)

Meitä lähtee koko perhe, neljä lasta ja vanhemmat Turku-Tukholma-miniristeilylle Silja Europalla. Otettiin aamiaiset ja lounas seisovasta pöydästä (iltapalat ostetaan sieltä), hinta noin 250 e. Iso perhehytti, kun meidän lapset jo isoja, nuorinkin jo 4 v. Tosin päälle vielä matka täältä kaukaa pohjoisesta sekä yksi yö hotellissa,, kun ei viittitä näin isolla porukalla sukulaisiin mennä.

Noita lahjakortteja myydään aika paljon huuto.netissä ja itse olen ollut laivalla joskus, niin että yhteensä on mennyt rahaa alle100e. Silloin olen ollut lapseton sinkku kylläkin. Tuo 100euroakin on mennyt siis kurkusta alas.

Yhteistyössä