Melkein valmiina olen häihin!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras Häissä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras Häissä

Vieras

Puku on tilattu..Toivotaan,että ehtii ajoissa =)
Rahaa häätilille ei ole laitettu vielä...Neuvottelut menossa ukon kanssa paljonko annetaan!
Kortin ostan loppu viikosta.

Kampaajalle tarkoitus mennä seuraavalla viikolla.
Miehen vaatteet on katsottu valmiiksi onneksi...

Kampaajan kanssa pitäisi vielä neuvotella miten hiukset laitetaan hääpäivänä.Minä en halua perus nuttura hommaa, koska on järjetöntä maksaa siitä 50e! Osaan tehdä nutturan ihan itsekkin.

Pysyykö pitkissä hiuksissa miten hyvin kiharat?????

Kiharat pysyy riippuen hiuslaadustasi ja osittain myös onko kovin kostea ilma.
Mulla on pysyny kun laittaa pienillä rullilla (päivää myöten ne aukeaa enemmän mut illallakin on vielä kiekuraa jäljellä), kunnon aineet ja päivän mittaan olen rutistellut latvoja jos ovat meinanneet menettää ryhtiä.

Omat ovat kovin liukkaat ja sileät, ennen kampaajalle menoa olen toki pessyt hiukset, mutta olen jättänyt hoitoaineen väliin niin latvat ovat jääneet hieman karheammiksi kuin normaalisti.

Pidätkö sä yleensä hiuksia auki vai kiinni? Mä pidän yleensä kiinni ja omiin häihin meinasin alkuun laittaa hiukset auki ja kiharina. Onneks koekampauksessa huomasin että näpersin koko ajan hiuksia kun en ollu tottunu että ne roikkuu siinä ja tuloksena oli suoristuneet kiharat. Joten hääpäivänä mulla oli hiukset sitten kiinni että pysy nättinä koko päivän.

Kiinni pidän..En vaan oikeasti halua mitään perus nutturaa =( Tulee mieleen vanhan koulukunnan opettajat eikä varmaan kuvissa ole kovin siistin näköinen.
Puku on turkoosi mekko

Alkuperäinen kirjoittaja Vieras häissä:
Kiinni pidän..En vaan oikeasti halua mitään perus nutturaa =( Tulee mieleen vanhan koulukunnan opettajat eikä varmaan kuvissa ole kovin siistin näköinen.
Puku on turkoosi mekko

Nutturoita on vaikka minkälaisia :) Ei sen tarvi olla se banaaninuttura. Se voi olla joku sähäkkä nuttura mistä vaikka tippuu kiharoita alas. Esmes näin ne hiukset on kiinni mutta kuitenkin sieltä tulee niitä kiharia.

No enpä tiedä...Ärsyttää,kun pukua sai etsiä kissojen ja koirien kanssa ja nyt tapellaan paljonko annetaan rahaa! Eivät antaneet mahdollisuutta ostaa häälahjaa.....Kenellekkään vaan rahaa!

Yhteistyössä