Joo tää olis ihan pahin tilanne.Just eilen juteltiin miehen kanssa, kuinka kamalaa toi olis, kun olis kaikille vaan ilmaa. Mä toivon, että tyttö saisi ystävän ja moni nuori tästä ajateltavaa, kotona voisi ottaa lasten kanssa puheeksi, ihan noin yleisesti.
Hieno teko! Hyvä Reckless Love!Kiva kun bändi lähetti myös terveiset.
Joo tästä isot pointsit =)Alkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29037986:Hieno teko! Hyvä Reckless Love!
Joka ikinen palstalainen on jutellut miehensä kanssa asiasta, te ette ole yhtään erikoisempi tilanne vaikka mainostat että puhuit miehes kanssa tilannetta. Siis joka ikinen palstalainen, pitempiä keskuteluita on kyllä köyty kuin teilläJust eilen juteltiin miehen kanssa, kuinka kamalaa toi olis, kun olis kaikille vaan ilmaa. Mä toivon, että tyttö saisi ystävän ja moni nuori tästä ajateltavaa, kotona voisi ottaa lasten kanssa puheeksi, ihan noin yleisesti.
ja kun tää jatkuu aikuisena. paikassa, jossa on paljon naisia töissä, syntyy kuppikuntia ja sitten suplatetaan ja siplatetaan toisista selän takana. se teki sen niin ja näin, kun ois pitänyt tehdä silleen yms. Miks ei voi vain mennä ja sanoa päin naamaa, jos on jotain sanomista. mutta yleensähän nää onkin ihan turhasta marisemista, jossa ei oikeesti olis mitään sanomista. mikään homma ei oo niin, että on vain yks ainoo oikee tapa tehdä seAlkuperäinen kirjoittaja Rähinä-Reetta;29038024:On se semmoista...
Oma tytär kertoi juuri eilen, miten oli kuunnellut kun uudesta tytöstä oli koulussa istuttu juoruilemassa kaikenlaista negatiivista oikein isolla porukalla. Piti sitten likalle sanoa, että semmoiseen ei osallistuta ja oman mielikuvan voi ihmisestä muodostaa ihan itse, eikä kuunnella kaiken maailman juttuja. Likka sanoikin että hänestä se tyttö vaikuttaa ihan kivalta.
Joo. Ja kun aikuiset on niin kateellisia. Uusia työntekijöitä kohdellaan miten sattuu ja "simputetaan", varsinkin jos itse olisi haaveillut samasta paikasta.Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;29038644:ja kun tää jatkuu aikuisena. paikassa, jossa on paljon naisia töissä, syntyy kuppikuntia ja sitten suplatetaan ja siplatetaan toisista selän takana. se teki sen niin ja näin, kun ois pitänyt tehdä silleen yms. Miks ei voi vain mennä ja sanoa päin naamaa, jos on jotain sanomista. mutta yleensähän nää onkin ihan turhasta marisemista, jossa ei oikeesti olis mitään sanomista. mikään homma ei oo niin, että on vain yks ainoo oikee tapa tehdä se
Se siinä oli, kumma kun ei kirjoittanut että kun "syötiin miehen kanssa vihannespastaa". Varmaan raportoi myöhemmin siitä. Pissis mikä pissis koko kirjoittajaTuskin tuossa viestissä nyt se pääpointti oli siinä, että kirjoittaja oli jutellut miehensä kanssa Eikä mun mielestä tuonut esille sitä, että olisi jotenkin erikoinen perhe tässä tapauksessa??