Melkein tuhat huutonetkauppaa ja eka pettymys - mitä laitan myyjälle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
minusta myyjän pitäisi ehdottaa kaupan purkua. tosi ällöä, ettei vaatteita pestä. mä olen kerran ostanut verkkahousut, joiden piti olla uudenveroiset. sitä ne olikin, mutta silti olivat jalassa olleet ja punteissa oli kuraa ja polvessa neuloksen sisällä tikku. Onneksi ei mitään sen ällöttävämpää. kyllä tavara täytyy aina tarkastaa ennen lähetystä. Voithan sä käyttää pukua tytölläsi niin, että pikkarit on alla.

Alkuperäinen kirjoittaja manna:
minusta myyjän pitäisi ehdottaa kaupan purkua. tosi ällöä, ettei vaatteita pestä. mä olen kerran ostanut verkkahousut, joiden piti olla uudenveroiset. sitä ne olikin, mutta silti olivat jalassa olleet ja punteissa oli kuraa ja polvessa neuloksen sisällä tikku. Onneksi ei mitään sen ällöttävämpää. kyllä tavara täytyy aina tarkastaa ennen lähetystä. Voithan sä käyttää pukua tytölläsi niin, että pikkarit on alla.

Pikkareiden ja sukkahousujen kanssa sitä käytetäänkin, mutta kyllähän se nyt sentään pesussa puhtaaksi tulee. Ostetaanhan sitä lapsille käytettynä alushousuja ja uikkareitakin. Itse tosin en ole ostanut, mutta monet ostaa.

Jos olisin se myyjä, pitäisin sua hiukkasen pipinä päästäsi kun erikseen selostat jotain haarapalaa ja arvuuttelet sen tahran koostumusta :x eikö se nyt riitä että sanoo vaatteissa olleen tahroja eli ei sitä mitä luvattu ja jos myyjä ei usko niin sitten voi laittaa kuvat.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Jos olisin se myyjä, pitäisin sua hiukkasen pipinä päästäsi kun erikseen selostat jotain haarapalaa ja arvuuttelet sen tahran koostumusta :x eikö se nyt riitä että sanoo vaatteissa olleen tahroja eli ei sitä mitä luvattu ja jos myyjä ei usko niin sitten voi laittaa kuvat.

No täysillä ei ehkä myyjäkään käy jos todella LIKAISIA vaatteita myy ihan pokkana tahrattomina, joten lienee aivan se ja sama mitä hän ostajan mielenterveydestä on mieltä?
Ehkä sen tahran alkuperän arvailun voi tosiaan jättää pois, mutta toki reklamaatiossa pitää kertoa paikat missä tahrat on ja haarapalassa olevan tahran "syyn" arvaa varmaan ilman arvuuttelujakin.

Toivottavasti on kyseessä "vain" huolimaton myyjä joka on valmis perumaan kaupan eikä ole sarjassamme näitä jotka alkaa väittää että vaatteet on tahrautuneet postissa tai muuta yhtä utopistista.

Yhteistyössä