V
vierailija
Vieras
Erosimme exän kanssa lokakuussa 2016, minä tein lopulta sen päätöksen vaikka vaikea se oli. Olimme olleet yhdessä 7 vuotta, olimme toistemme ensirakkaudet. Myönnän, että pidin häntä itsestäänselvänä asiana välillä, mutta en vain tuntenut rakkautta. Aloin seurustelemaan uuden kanssa melko nopeasti, ehkä se oli laastarisuhde, ehkä se oli aitoa. En tiedä. Exänikin alkoi seurustelemaan uuden kanssa vain alle kaksi kuukautta eromme jälkeen. Nyt he matkustelevat ja tekevät kaikkea mitä exäni minun kanssa ei halunnut tehdä ja se sattuu.. Kipu jonka tunnen syö voimat.. Olen poistanut somesta, mutta yhteisten kavereiden kautta näen liikaa. En koe halua seurustella exäni kanssa, mutta silti jotenkin koen hänet vielä omanani.. Ja sattuu, koska itsellä elämä on vain mennyt huonompaan suuntaan.. Suurin syy se, että exän puolelta kaikki ystävät ja perheensä alkoivat haukkua minua, vaikka tosiaan mitään en tehnyt. Aina olin ollut rehellinen ja uskollinen. Oli vaikea hyväksyä ne paskat asiat ja sanomiset, enkä vieläkään niitä olekaan hyväksynyt. Yritin vain tehdä oikein, mutta mitä siitä sain. Yksinäisen elämän ja aitiopaikan seurata kuinka muilla menee paremmin ilman minua. Kestäisin tämän, jos tietäisin ansainneeni ilkeät sanat mutta kun en vain ole tehnyt mitään väärää. Miksi minulla ei oikeutta heidän mukaan onneen, mutta toisella on.. Tunne olevani hyvin katkera, vaikka kuinka olen sitä yrittänyt välttää