Melisalle toinen nimi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja ap^:
Alkuperäinen kirjoittaja piitu pipari:
Melisa yhdellä s:llä on hölmön kuuloinen, näyttää kirjoitusvirheeltä. Miksei Melissa?

Siksi koska se hänen isänsä kotimaassa kirjoitetaan yhdellä ässällä :)

no mitä väliä mitä sen kotimaassa on, täälläkö kuitenkin asutte? kirjotusvirheeltä tosiaan tuntuu, melissa nätimpi ja kansainvälisempi

Melisa on kaunis nimi, ja Turkissa (veikkaan että ap:n mies on sieltä :whistle: ) se tosiaan kirjoitetaan juuri noin. Tiedän kyllä ihan supisuomalaisen perheen Melisa-tytön, ja amerikkalaisen Melisan, eli onhan tuokin kansainvälinen nimi, hieman harvinaisempi vain. Eikä sen enempää kirjoitusvirhe kuin Hanna vs. Hanne.

Melisan toiseksi nimeksi sopisi mun mielestä hienosti Matilda, Karoliina tai Emilia.

Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Melisa on kaunis nimi, ja Turkissa (veikkaan että ap:n mies on sieltä :whistle: ) se tosiaan kirjoitetaan juuri noin. Tiedän kyllä ihan supisuomalaisen perheen Melisa-tytön, ja amerikkalaisen Melisan, eli onhan tuokin kansainvälinen nimi, hieman harvinaisempi vain. Eikä sen enempää kirjoitusvirhe kuin Hanna vs. Hanne.

Melisan toiseksi nimeksi sopisi mun mielestä hienosti Matilda, Karoliina tai Emilia.

Emilia on kaunis nimi ja vois sopia sukunimen kanssakin kun tarkemmin ajattelee :D...

Tesekkür ederim ;)

Alkuperäinen kirjoittaja jenna:
no mitä väliä mitä sen kotimaassa on, täälläkö kuitenkin asutte? kirjotusvirheeltä tosiaan tuntuu, melissa nätimpi ja kansainvälisempi

Kyllä meille ainakin valitaan kummastakin kultuurista nimet. Sillä ei ole mitään tekemistä missä tällä hetkella asutaan. Ainoa kriteeri on, että suhteellisen helppo lausua kummallakin kielellä.

Tää on ihan kauhea juttu ja ihan asian vierestä, mutta olen tänään lukenut tämän otsikon jo kahdesti väärin... "Mielisairaalle toinen nimi?" Olen pahoillani. Lukihäiriö paholainen.