justina
eli siis kumpi ois kivempi nimi jos tulee tyttö? on ollu tuo natalia pitkään jo mielessä mut viime yönä näin unta melinasta..
Se on melena.Alkuperäinen kirjoittaja mä:eikös melina tarkota veriripulia?
Ikävää nähdä unta veriripulistaAlkuperäinen kirjoittaja justina:eli siis kumpi ois kivempi nimi jos tulee tyttö? on ollu tuo natalia pitkään jo mielessä mut viime yönä näin unta melinasta..
mä olen tätä nimeä kans joskus miettiny et jos tytöö olis mut en mä mitään veriripuli nimee halua eli se siitä.Alkuperäinen kirjoittaja mä:eikös melina tarkota veriripulia?
Se on edelleen MELENA. Ei Melina.Alkuperäinen kirjoittaja sori:Ikävää nähdä unta veriripulistaAlkuperäinen kirjoittaja justina:eli siis kumpi ois kivempi nimi jos tulee tyttö? on ollu tuo natalia pitkään jo mielessä mut viime yönä näin unta melinasta..
No silloinhan nimi on juuri sopiva =) Voittehan te käyttää Melina nimeä toisena nimenä.Alkuperäinen kirjoittaja justina:no mun juuret on venäjällä että se on ihan tarkotuksella, muodekin lasten nimet löytyy ortodoksisesta kalenterista.. tuota melinaa ei kyl löydy. se vaan tuli unessa niin selvästi..
ap, kannatan myös tätä tikrun ehdotustaAlkuperäinen kirjoittaja tiikeriemo :mites molemmat ? melina natalia tai esmes melina pia natalie ...
ihana nimiAlkuperäinen kirjoittaja justina:niin se olisi hyvä laittaa nuo molemmat varsinkin jos väliin laittaa jotain, ensiksi meillä oli tarkotus amanda olla toisena nimenä mutta jostain pitää luopua. miltä kuulostaisi melina olga natalia?
Ehdottomasti melina ja toiseksi nimeksi Maria, varmasti olet tyytyväinen ratkaisuunAlkuperäinen kirjoittaja justina:eli siis kumpi ois kivempi nimi jos tulee tyttö? on ollu tuo natalia pitkään jo mielessä mut viime yönä näin unta melinasta..