Melatoniinin tilaaminen netistä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Onko kukaan tilannut? Jääkö tulliin, voiko tulla jotain seurauksia jos jää, minkä vahvuisia uskaltaisi tilata ja mistä?

Tiedän, että Suomesta saa ostettua myös ilman reseptiä jotain nappeja, mutta ne on tosi kalliita ja 1mg:n vahvuus on hurjan pieni sillä hinnalla. Eikä tarvitse käskeä mennä lääkäriltä hakemaan reseptiä. Tarve on todellinen, mutta jos lääkärille asti menen niin siinä tapauksessa haluan vahvemmat lääkkeet ja ajattelin alkuun koittaa näillä.

Onko esim. iHerb luotettava ja tuleeko paketit perille?

Ulkomailta kun tilaat, niin voit saada ihan mitä tahansa. Parhaassa tapauksessa lumelääkettä, huonoimmassa jotain vahingollista. Aika pieni rahallinen satsaus ostaa lääkkeet suomesta, kun saa takuun siitä, että tuote on sitä mitä sanotaan.

Ulkomailta kun tilaat, niin voit saada ihan mitä tahansa. Parhaassa tapauksessa lumelääkettä, huonoimmassa jotain vahingollista. Aika pieni rahallinen satsaus ostaa lääkkeet suomesta, kun saa takuun siitä, että tuote on sitä mitä sanotaan.
Usko tai älä, myös ulkomailla on luotettavia nettikauppoja. En mistä tahansa puljusta tilausta tekisikään.

Olen melatoniinia käyttänyt jo pari vuotta ajoittain. Mulle riittää tuo 1mg ja melatoniinissa on huomionarvoista se, että mahdollisimman pieni annos, mikä auttaa, on paras. Jos annosta suurentaa, voi vaikutus pienentyä. Kuulostaa hullulta, mutta näin on. Oletko kokeillut, mikä annos on sinulle sopiva? Olen joskus suomalaisesta nettikaupasta tilannut melatoniinia, en muista mitä merkkiä.

Samaa mietin juuri äsken eli melatoniinin tilaamista ulkomailta Suomen korkeiden hintojen vuoksi. Melatoniini ei ole tällä hetkellä lääkeaine, vaan se ilmeisesti katsotaan ravintolisäksi. Joten en näe mitään syytä, miksi lähetys voisi jäädä tulliin.

Onko kenelläkään kokemuksia ulkomailta tilaamisesta? Itse ajattelin amazon.comia.

Yhteistyössä