O
ok
Vieras
En ostaisi. Tykkään kyllä tuosta mekosta, mutta ei. Ostaisin mieluummin vaikka pinon eriparikankaita ja koittaisin ommella itse.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ai, nyt vasta huomasin että on silkkiä. Silkkimekko olisi ihana, mutta en ottaisi noin erikoista. Kyllästyy nopeasti.
Osta pois vaan. Mulla menee helposti "itseeni" kuussa se 700 ja joskus voi mennä koko summa yhteen laukkuun esim.
Elikäs löysin netistä aivan upean mekon kesäksi. Se D&G:n mekko joten hintaa on jonkin verran (618e). Haluaisin kerrankin jotain mitä ei ole ihan joka vastaan tulijalla. En ole ostanut itselleni mitään vaatteita pariin kuukauteen, joten olisi mukava käyttää välillä rahaa itseenikinMitä olette mieltä, maksaisitteko tuon verran merkkimekosta?
)
En. Kauniita vaatteita löytyy halvemmallakin. Mieluummin pistäisin koko vaatevaraston halvemmilla vaatteilla uusiksi jos pitäis johonkin tuhlata 618Nojoo, mun koko vaatevaraston hinta ei kyllä ole varmaan edes 500:n arvoinen... mutta no enivei
![]()
Kamala!
Vaatteen pitää näyttää laadukkaalta. Ja tuo ei näytä, vaikka sitä kai onkin.
Näyttää vaan halvalta..
Miten miltei 700 mekko voikaan näyttää noin halvalta?!
Kamala!
Vaatteen pitää näyttää laadukkaalta. Ja tuo ei näytä, vaikka sitä kai onkin.
Näyttää vaan halvalta..
Miten miltei 700 mekko voikaan näyttää noin halvalta?!
Jokaisella on oma tyylinsä, minun sattuu olemaan viimeisintä muotia!![]()