Mekkoasiaa!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ninaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Ninaa

Vieras
Elikäs löysin netistä aivan upean mekon kesäksi. Se D&G:n mekko joten hintaa on jonkin verran (618e). Haluaisin kerrankin jotain mitä ei ole ihan joka vastaan tulijalla. En ole ostanut itselleni mitään vaatteita pariin kuukauteen, joten olisi mukava käyttää välillä rahaa itseenikin :) Mitä olette mieltä, maksaisitteko tuon verran merkkimekosta? :))

Et ole ostanu pariin kuukauteen itsellesi vaatetta, ja nyt siis haluat 681€ maksavan mekon?

Mä ostan itselleni pari kertaa vuodessa vaatetta, enkä sillonKAAN laita noin paljoa kerralla niihin vaateostoksiin. Mun vastaus on, et pitää olla ihan perkeleen hyvä ja hieno mekko, jos noin paljon meinaa siitä maksaa. Itse en kuitenkaan edes harkitsisi.

• Tykkää
Reactions: Dongxi
En. Kauniita vaatteita löytyy halvemmallakin. Mieluummin pistäisin koko vaatevaraston halvemmilla vaatteilla uusiksi jos pitäis johonkin tuhlata 618€ :D Nojoo, mun koko vaatevaraston hinta ei kyllä ole varmaan edes 500€:n arvoinen... mutta no enivei :D

Tietty jos olis ihan liikaa rahaa niin kyllähän sitä silloin vois tunkea johonkin hömpötyksiin aina joskus..

• Tykkää
Reactions: Dongxi
Mä ostan harvoin, mutta laadukasta ja käytän ostamiani vaatteita pitkään. En ikinä ostaisi tusinavaatteita, en hulluilta päiviltä enkä sellaista, joka ei mulle sovi. Mekon hinta tuntuu aika hurjalta munkin budjettiin, mutta en nyt ihan suoraan sanoisi ei.

Mäkin mietin tota hintaa, sillä näin sairaanhoitajan palkalla, ei ihan joka päivä tollaisia mekkoja tilata :) Toisaalta olen aina pitänyt ulkonäköä tärkeänä ja halauan pukeutua näyttävästi.

Jos minulla olisi varaa sijoittaa mekkoon kyseinen summa ja tietäisin, että se olisi tulevaisuutta ajatellen myös sijoitus ja tietäisin käyttäväni mekkoa vuosia useita kertoja.. niin ostaisin.

Et ole ostanu pariin kuukauteen itsellesi vaatetta, ja nyt siis haluat 681€ maksavan mekon?

Mä ostan itselleni pari kertaa vuodessa vaatetta, enkä sillonKAAN laita noin paljoa kerralla niihin vaateostoksiin. Mun vastaus on, et pitää olla ihan perkeleen hyvä ja hieno mekko, jos noin paljon meinaa siitä maksaa. Itse en kuitenkaan edes harkitsisi.

Pari kertaa vuodessa?! Suosittelisin kerran kuussa, pitää ihmeellisti mielen virkeänä :) Jos ei ole varaa niin ainakin jotai pientä. Kyllä itseäkin pitää muistaa hemmotella!

[QUOTE="nainen";26217721]En ostaisi. Mutta vain siksi koska se on netistä. Tosin sitten en ostaisi vuoteen vaatteita.

Mut ajattele paljonko "tavallisia" vaatteita saat samalla rahalla.[/QUOTE]

Eihän se määrä korvaa laatua. Vaikka itse en merkkivaatteista perusta niin silti.

Yhteistyössä