Mekko ja häät.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gloria
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
nätti :) kyl mä voisin laittaa :)

mulla itselläni on ihan sama ongelma, mut mul ei oo mekosta tän parempaa kuvaa, mut saa tosta selvää mikä kuosi on :whistle: mekko on alle polvien,levenevä helma.

voiko laittaa häihin? ja kaveriks musta jakku vai valkoinen huivi?

Legginssit ei kyllä ole häävaate! :D

En oikein ymmärrä kumpaakaan noista mekoista juhla-asuksi. Alempi ehkä olisi ok, jos alle voisi laittaa kunnolliset rintsikat, mutta luulempa, että kaikki pilkottaa jostain kohtaa etumusta - tai takaa!

Ei mitään leggareita häihin. Ihan hyvin käy Glorian mekko, jos ei laita flipfloppeja jalkaan ja lierihattua päähän. Asusteet ja korkokengät tekee asun juhlavammaksi

Meidän häissä oli kyllä vieraalla legginssit, eikä se mua häirinnyt. Itse en kuitenkaan aio tuon mekon kanssa käyttää koska se on riittään pitkä muutenkin :)
Mutta silti vähän mietin tuota.. ehkä se oo hyvä häihin, kun se kerran mietityttää. Ja mies laittaa kuitenkin puvun niin ois toi ehkä vähän hassu :)

Alkuperäinen kirjoittaja Gloria:
Meidän häissä oli kyllä vieraalla legginssit, eikä se mua häirinnyt. Itse en kuitenkaan aio tuon mekon kanssa käyttää koska se on riittään pitkä muutenkin :)
Mutta silti vähän mietin tuota.. ehkä se oo hyvä häihin, kun se kerran mietityttää. Ja mies laittaa kuitenkin puvun niin ois toi ehkä vähän hassu :)

häitä on niin kovin monenlaisia: kirkkohäitä, mökkihäitä... jne.
mutta jos miehes laittaa puvun niin ootte kyllä sitten eriparia jos sulla toi mekko.

mutta mekko on nätti ja joihinkin toisiin häihin se varmasti sopisi, terassille, bileisiin nyt ainakin :)

kyllä legginsejä on nykyään niin monenlaisia että voi yhdistää juhlapukeutumiseen.. pitsisiä esim.

mukavia juhlia!

Yhteistyössä