Kumpi mekko päiväkodin kuvaukseen?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kultakimpale
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton:
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Jos päädyn mekko 1 niin vaaleanpunaiset, valkoiset vai tummanpunaiset sukkikset ja pusero?

Tykkään molemmista, mutta ehkä kumminkin ykkönen valkoisten sukkisten ja puseron kanssa olisi minun valintani.

Mua tuo valkoisen laittaminen vähän mietityttää, koska ainakin viime vuonna oli valkoinen tausta... Tosin tänä vuonna kuvauksen suorittaa toinen firma niin en taustaväristä tiedä

Mä tykästyin mekkoon nro 1, on lämminsävyinen kokonaisuus. Miksei siihen sopisi hienosti valkoinen paita ja sukkikset, mekon värit tulis hienosti esiin. Vaihtoehtoisesti sitten jotain tummanpunaista, jos valkoista vierastat. Onko tyttösi tumma vai vaalea hiuksinen? Tuli vain mieleen... :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:
Mä tykästyin mekkoon nro 1, on lämminsävyinen kokonaisuus. Miksei siihen sopisi hienosti valkoinen paita ja sukkikset, mekon värit tulis hienosti esiin. Vaihtoehtoisesti sitten jotain tummanpunaista, jos valkoista vierastat. Onko tyttösi tumma vai vaalea hiuksinen? Tuli vain mieleen... :)

Vaaleahiuksinen.(kuva profiilissa) Valkoisia pidän mekkojen alla paljonkin mutta tuo mahdollinen valkoinen taustaväri arveluttaa jos näyttää sitten "lattealta"

Sori, hätäpäissäni menin vastaamaan enkä hokannu profiilin olemassaoloa ;)...Tuota, kun tytölläsi on nuinkin hienot pitkät ja kihartuvatkin hiukset, niin jos vain on valmiina, laittaisin itse jos olisin sä ;) tod.muun kuin valkoisen paidan - tytön hiukset korostuisivat muun värin kanssa paremmin...MUN mielestä:)

Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:
Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:

Vaaleahiuksinen.(kuva profiilissa) Valkoisia pidän mekkojen alla paljonkin mutta tuo mahdollinen valkoinen taustaväri arveluttaa jos näyttää sitten "lattealta"

Juuri sen taustavärin takia ehdotin punaista alle. Jos tausta on hailakanvaaleansininen ni valkonen voi kadota siihen... :whistle:

Mä laittaisin ton kakkosen... ei oo niin räikee ja muutenkin mielestäni kauniimpi,
siihen sitten lisukkeeksi v.sin tai v.pun ( samaa sävyä kuin sydämmissä ) paita ja sukkikset: ja siis paita ja sukkikset samaa sävyä =)

Joku ehdotti ruskeeta, mutta menee aika tummaksi!

Yhteistyössä