Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja mekko2:mekko 2 ja siihen rukea paita ja sukkikset![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Jos päädyn mekko 1 niin vaaleanpunaiset, valkoiset vai tummanpunaiset sukkikset ja pusero?
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Jos päädyn mekko 1 niin vaaleanpunaiset, valkoiset vai tummanpunaiset sukkikset ja pusero?
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Alkuperäinen kirjoittaja mekko2:mekko 2 ja siihen rukea paita ja sukkikset![]()
Meniskö liian ruskeaksi?
Alkuperäinen kirjoittaja Mykkä kissa on mauton:Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Jos päädyn mekko 1 niin vaaleanpunaiset, valkoiset vai tummanpunaiset sukkikset ja pusero?
Tykkään molemmista, mutta ehkä kumminkin ykkönen valkoisten sukkisten ja puseron kanssa olisi minun valintani.
Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:Mä tykästyin mekkoon nro 1, on lämminsävyinen kokonaisuus. Miksei siihen sopisi hienosti valkoinen paita ja sukkikset, mekon värit tulis hienosti esiin. Vaihtoehtoisesti sitten jotain tummanpunaista, jos valkoista vierastat. Onko tyttösi tumma vai vaalea hiuksinen? Tuli vain mieleen...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pieni sydän:Alkuperäinen kirjoittaja Tanja:Mä tykästyin mekkoon nro 1, on lämminsävyinen kokonaisuus. Miksei siihen sopisi hienosti valkoinen paita ja sukkikset, mekon värit tulis hienosti esiin. Vaihtoehtoisesti sitten jotain tummanpunaista, jos valkoista vierastat. Onko tyttösi tumma vai vaalea hiuksinen? Tuli vain mieleen...![]()
Vaaleahiuksinen.(kuva profiilissa) Valkoisia pidän mekkojen alla paljonkin mutta tuo mahdollinen valkoinen taustaväri arveluttaa jos näyttää sitten "lattealta"
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mikset laita noita vaatteita mitkä tytölläsi on profiilissasi?
Alkuperäinen kirjoittaja No:missä tuon eka mekon kuva?Minäkin haluan nähdä tuon mekko 1:n!
Alkuperäinen kirjoittaja turkoosi:Ensimmäisen laittaisin, parempi kun on isommat kuviot.
On muuten nätti tuo sun tyttös =)