** MEJAN tai FJONGA!! ** tatuoinnista..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja elli
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

elli

Vieras
En oo saanut teidän tatskoja pois mielestäni sitten millään.. Mun on pakko saada "samanlainen"..

Miten ootte siis toteuttanu tuon käden-/jalanjäljen?
Kertokaa kaikki vaiheet. :)

*Kiitos!*

Alkuperäinen kirjoittaja elli:
En oo saanut teidän tatskoja pois mielestäni sitten millään.. Mun on pakko saada "samanlainen"..

Miten ootte siis toteuttanu tuon käden-/jalanjäljen?
Kertokaa kaikki vaiheet. :)

*Kiitos!*

Tässä ketjussa Fjonga aiheesta kirjoitteli:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1021718

Kiitos vieras, luin ketjua eilen mutten huomannut että sielähän se kerrottiinkin mitä kyselin. =)

Typerä kuva..? nooh, mielpiteensä kullakin, mä en oman lapseni käden- tai jalanjälkeä pitäisi missään vaiheessa typeränä.

Alkuperäinen kirjoittaja elli:
Kiitos vieras, luin ketjua eilen mutten huomannut että sielähän se kerrottiinkin mitä kyselin. =)

Typerä kuva..? nooh, mielpiteensä kullakin, mä en oman lapseni käden- tai jalanjälkeä pitäisi missään vaiheessa typeränä.

Ole hyvä.Onneksi oli vielä Fjongan profiilissa ketju.Muuten tuskin olisin löytänyt.
Kivoja ne munkin mielestä oli.

Alkuperäinen kirjoittaja hehheh:
ai hyvännäköisen, kamaliahan ne olivat. Ja muutaman vuoden päästä harmittaa kun pitikin huumassa ottaa niin typerä kuva.

mä en oo ottanu ku yhden tatskan huumassa ja se oli lähes 10 vuotta sitten enkä kadu sitä vieläkään. ja pitääkö sitä aina harkita helvetin pitkään? pian huomaa et hups kun ei kerkee ja onki jo kuollu.

käsi tosiaan on painettu tarhassa ja pienennetty tatskaajalla. jalka netistä koska poika ei suostunut tekeen...

Yhteistyössä