meitin rakastelu sai äkkilopun!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja surullinen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

surullinen äiti

Vieras
illalla, kun mua alkoi yhtäkkiä itkettää kun tuntui että olen löystynyt! totesin miehelle itku kurkussa että ei mikään ihme ettet halua enään niin usein kun en voi tuntua enään niin hyvältä. mies siinä sitten pyyhki kyyneleitä ja hali minua. mutta ei pystynyt kieltämään löystymistä :( vaikka sanoikin että hyvältä vielä tuntuu. itkin sitten melko pitkään.

onkohan se tän raskauden aikaan saamaa? rv32 mennään! ei oo aiemmin tuntunut että mikääno is muuttunut mutta nyt selvästi(yleensä mua sattuu aina alussa,ja nyt sitten tuntui että isompikin ois mahtunut) =(

Tietenkin on paikkojen pakko antaa paremmin periksi, jotta muksu mahtuu ulos. Mieti nyt itsekin asiaa.

Mutta positiivista tässä on se, että synnytyksen jälkeen kaikki palaa ennalleen. Joten otahan iisisti, tilanne on vain väliaikainen.

kaikkien kroppa muuttuu jollainlailla ja siihen on totuttava!
toisille muutokset on hetkellisiä ja toisille pysyviä ja joillekin voi ehkä jumpalla tai muulla tehdä jotain, mutta me elämme, vanhenemme ja joskus tulee lähtö lopullisesti...se on tuo luonnonlaki....

Mitä turhia murehtimaan pikku löystymisistä, kun niitä tulee ja menee niin kuin rypytkin!!! :hug:

Onhan sulla kädet ja suu...ja jos mies todella nyt muutaman hassun viikon takia hakee nautinnon muualta, vieläpä kun sinä olet raskaana, niin ehkäpä se on sitten parempi niin ja mies saa hakea sitten koko elämäänsä muualta.

Eiköhän miehesi sinua rakasra riittävästi, jotta jaksaa tilanteen kanssasi, ei tämä sinulle ole yhtään sen helpompaa, vaikuttaahan se naisenkin nautintoon.

Alkuperäinen kirjoittaja surullinen äiti:
jotenkin pelkään että mies hakee nautinnon sitten muualta. eikä oo kivaa tunte olevansa löysä.

En täs sitten kun synnytyksen jälkeen sulla paikat siinä kunnossa ettei voi pitkään aikaan ja jaksaminen nollassa, niin, että menee useempi kuukausi että sua ei kiinnosta eikä pysty harrastaan seksiä niin on se kumma jos luottamus tuolla mallilla et sitten pitää pelätä miehen hakevan tavaraa muualta... hoh hoi...

:hug:

Eiköhän se siitä vielä iloksi muutu. Mä en kaipaa yhtään sitä että alkuun sattui, nyt on paaljon enemmän itsellä sananvaltaa sängyssä kun voi itse vaikuttaa enemmän asentoihin ja vauhtiin ;)

Ja JOS todella haluat itsesi yhtä piukaksi kuin aiemmin, niin kyllä se jumppaamalla onnistuu. Mutta kannattaa ehkä hetki harkita kuinka kiinteät paikat todella haluat. Myös miehllä voi olla ihan yllättävä vastaus.

illalla, kun mua alkoi yhtäkkiä itkettää kun tuntui että olen löystynyt! totesin miehelle itku kurkussa että ei mikään ihme ettet halua enään niin usein kun en voi tuntua enään niin hyvältä. mies siinä sitten pyyhki kyyneleitä ja hali minua. mutta ei pystynyt kieltämään löystymistä :( vaikka sanoikin että hyvältä vielä tuntuu. itkin sitten melko pitkään.

onkohan se tän raskauden aikaan saamaa? rv32 mennään! ei oo aiemmin tuntunut että mikääno is muuttunut mutta nyt selvästi(yleensä mua sattuu aina alussa,ja nyt sitten tuntui että isompikin ois mahtunut) =(

Raskauden aikana kaikki lantionseudun kudokset ja luut joustaa ja löystyy ,se on tarkoituskin, antavat sitten synnytyksessä periksi paremmin ja vauva mahtuu tulemaan. Kun vauva syntyy ne palautuu takaisin lyhyessä ajassa. Mieti jos löystymistä ei tapahtuisi, miltä se synnytys tuntuisi ja mitä vahinkoa siitä tulisi.

Alkuperäinen kirjoittaja lapseton:
jos synnytät alakautta löystyt takuulla vielä lisää.. :)

Tämä ei pidä paikkaansa yleensä... Ainakaan minä en ole löystynyt yhtään siitä mitä olin ennen raskauksia. Hetkellisesti, mutta 2 kk synnytyksen jälkeen oli värkki ihan kuin ei koskaan olisi synnyttänyt mitä kireyteen tulee. Episiotomia vielä kiristi paikkoja entisestään.

jotenkin pelkään että mies hakee nautinnon sitten muualta. eikä oo kivaa tunte olevansa löysä.

Kuule, ei millään pahalla, mut olis ehkä kannattanu miettiä miehen valintaa siinä tapauksessa hieman tarkemmin. Se joka on muihin sänkyihin mennäkseen, menee, vaikka oma olis kuinka kiree.
Sitäpaitsi kyllä ne paikat korjaantuu synnytyksen jälkeen, kun vaan jumppailee niitä. Kyllä kai normaalijärkinen mies sen nyt tajuaa, et raskaana olevan naisen paikat alkaa venyä sen synnytyksen lähestyessä.

tokis sitä raskaana löystyy. meikä päässy äkkiä aina tiukkaan kuntoon pilateksella, pallojumpalla, joogalla ja rakastelulla. varsinkin pallopilates on aivan huippu laji! mää aijon nytkin alottaa ko lajit heti ku vauva on 5-6 vkoa, niinu viimeksikin. siksi mua ei haittaa (eikä miestäkään) tilapäinen löystyminen, kun tiedämme, että kuntoon taas pian pääsee. seksi on sitä paitsi paljon muutakin kuin yhdyntä.

Niin, kovat ovat paineet nykyään ihmisillä. Pitäisi olla aina vaan täydellinen, hyvännäköinen, tiukka, jaksava ja ihana.... Muuten pistetään puoliso vaihtoon.

Onneksi meidän liitossa on sitouduttu toiseen, että vaikeudetkin on kohdattu yhdessä. Erolla ei uhkailla, ero ei ole ratkaisu.

Juttele asiasta miehen kanssa, raskaana olevat voi pelätä ihan ihme asioita.. Ei kaikki miehet ole pinnallisia idiootteja vaikka tältä palstalta sellaisen kuvan saisi, meillä on ollu raskauksissa penetraatiokieltoja ja mulla halu avittaa miestä täysin poissa, ja silti on hengissä selvitty.

Yhteistyössä