meitin neiti (5v9kk )oli ekaa kertaa yksin kotona.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja anna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

anna

Vieras
on useasti kysellyt koska saa jäädä yksin kotiin ja nyt sitten jätin ,kun hain maitoa kaupasta. oli toki puhelin matkassa pikkasella jos tulee jotakin ,mutta hyvin oli pärjännyt. =D

Ja meidän ekaluokkalainen meni tänään ekaa kertaa itse kouluun, bussilla. Olisi varmaan pärjännyt jo aikaisemmin, mutta yleensä on päässyt isän kyydissä kun on työpaikka samalla suunnalla. Ollaan kuitenkin harjoiteltu välillä myös bussilla menoa, ja hyvin sujui :)

Alkuperäinen kirjoittaja omppu:
Ja meidän ekaluokkalainen meni tänään ekaa kertaa itse kouluun, bussilla. Olisi varmaan pärjännyt jo aikaisemmin, mutta yleensä on päässyt isän kyydissä kun on työpaikka samalla suunnalla. Ollaan kuitenkin harjoiteltu välillä myös bussilla menoa, ja hyvin sujui :)

nämä pienet ,mutta silti niin isot asiat saavan kyyneleet silmiin!! lapset kasvavat hurjaa vauhtia!!! =D

Alkuperäinen kirjoittaja Anna:
Alkuperäinen kirjoittaja omppu:

nämä pienet ,mutta silti niin isot asiat saavan kyyneleet silmiin!! lapset kasvavat hurjaa vauhtia!!! =D

Tämä on ihanaa aika, ovat jo kovin isoja, silti niin pieniä :heart:

Uusimmat

Yhteistyössä