meitä huijattiin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Dietorelle
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Dietorelle

Aktiivinen jäsen
16.12.2005
8 938
1
36
|O |O |O ja vielä |O |O |O |O |O |O |O
huutonetistä hokattiin tilanjako ovi. no kirjoitin kysymyksiä. mies kertoi että kuinka on pieniä paloja jotka saa limittäin. ja että tosi hyvässä kunnossa. olut pankin seinänä.tosi hyvä ääni eristys yms..

No sovittiin että hän lähtee ajaa sinne forssaan missä ovi on ja me myös. käytiin lainaa sukulaisilta auto missä koukku ja peräkärry. sovittiin että maksetaan 40e nyt etukäteen että myyjä saa bensarahaa ja loput 200e siten kun haetaan.

Mentin silloin kun olis sovittu. meiltä matkaa sinne 122km. mieskin tuli. ensin sillä ei ollut avaimia sinne taloon. sai sitten avaimen.
siellä oli ovi joka ei ollutkaan sen koikoinen kun piti vaan isoja paloja 3.(piti olla 6pientä ) ja ovi revennyt ja täynnä luodinreikiä. ( oli vuokralla jolleen moottoripyörä jengille )
No minä siiä sitten rupesin ettei ovi ole yhtäään sellainen kun sinä meille lupasit että halutaan se ennakkomaksu taksin.että valehtelit meille.
.hän siinä vain ettei hän tiennyt etä ei se meekkään osiin ja että ei hän tiennyt että siinä reikiä. ei ole enään rahaa kun meni bensaan.

No minä haukuin miehen pystyyn ja huusin sille. olin valmis hakkaa sen auton jollain mailalla jos olis ollut. |O |O

no sitten sanoin että otamme sen oven sitten siihen 40 mitä olijme jo antaneet jos siitä jotain saisi tehtyä. sanoi että okei.. siinä hetken katsottiin ja mies totes kun kuuli naapurilta,ettei sitä ovea saakkaan lainkaan irti.

eli ajoimme ihan turhaan sinne vaikka olis sopinut ovi meille,siä ei olisi irti siitä betonista saanut |O |O |O |O

joo sanoin sille että mä sanon jokaiselle ettei sun kanssa kannataa kauppaa käydä.. tää oli siis silloin ennen kun kekkasin että otetaan ne ovet siihen 40e mut ei niitä sitten saanutkaan.

soitan huomenna vielä kuluttajansuojeluun. jos sille vaikka jonkun kirjeen ne lähettäis niin vois pelästyy. en tie onko silti mitään suojaa yksityistä henkilöä kohtaan

Eikun vaan negatiivinen palaute ja tarinaa niin paljon kun vaan palautteeseen sopii! Toivottavasti ei kukaan enää tee kauppaa tollasen kusipään kanssa! Suututtaa ihan teidän puolesta!! |O

tän takia ostan housut vaatekaupasta, huonekalut huonekalukaupasta ja koirankeksit lemmikkieläinkaupasta... tuollaset huutikset on vähän niin ku riskipeliä, ihmiset pissii silmään sen ku kerkiää ja säästääkö siellä loppijen lopuks kumminkaan :/

ei kun oli tälläinen
http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=57326519
noi kalliita,mut ei sellaiset ihan romusta mitään olis maksanut.
joo ihmisiin e kannata luottaa,vaikka kurjalta se tuntuu

Alkuperäinen kirjoittaja maalaisjärki:
tän takia ostan housut vaatekaupasta, huonekalut huonekalukaupasta ja koirankeksit lemmikkieläinkaupasta... tuollaset huutikset on vähän niin ku riskipeliä, ihmiset pissii silmään sen ku kerkiää ja säästääkö siellä loppijen lopuks kumminkaan :/

Joskus on mentävä pienellä riskillä, kun ei ole varaa ostaa ihan upouutta isolla rahalla :/

mä kiehuin niin paljon että..vieläkin ottaa päähän vaikka siitä monta tuntia. nyt vähän rauhottunut ja oikeastaan jo oon kiukkunen itselleni kun niiin hölmö olin että sen ennakon maksoin. onneksi en postitse sitä ottanut olisin maksanut koko summan ja siltä olis tullut romu ovi tai ovea lainkan kun ei sitä ainakaan tänään irti saatu

Toi ilmots huutiksessa on kyllä niiiin ylimalkaisesti tehty, etten olis kyllä noilla "tiedoilla " ees lähteny huutamaan. Eihän myyjä tiedä kohteesta yhtikäs mitään! Arvioita vaan heittelee. Että kyllä siinä on ostajallakin tietty vastuu, vaikka tässä tapauksessa kyllä myyjä on harvinaisen tollo.

puhuttiin vielä puhelimessa siitä ovesta. sanoi että painava ovi on. aitoa puuta. ja tosi hinossa kunnossa jooo.
kun tänään sinne mentiin niin siellä sanoi ettei ollut nähnyt ovea kun kuvassa |O

Onko joku niiiiin pöljä et antaa rahaa tuntemattomalle etukäteen =O jos ei varaa bensaan niin oottas tilipäivää et on varaa. Ei se tyhmä joka pyytää vaan se joka maksaa. Hei tänä päivänä ei luulis tollasii sinisilmii enää olemassakaan. Pjaska mäihä.

Alkuperäinen kirjoittaja äiti 40plusplus:
Alkuperäinen kirjoittaja Dietorelle:
puhuttiin vielä puhelimessa siitä ovesta. sanoi että painava ovi on. aitoa puuta. ja tosi hinossa kunnossa jooo.
kun tänään sinne mentiin niin siellä sanoi ettei ollut nähnyt ovea kun kuvassa |O

kuin se sitä sitten myi? Oliko se sen oma?

nii se puhu jostain kumppanista mikä ei uskaltanut tulla sinne taloon kun sielä käy niiitä prätkäjengiläisiä asiden kanssa :o
ota siitä selvää. ihme tyyppi

voi harmi, tosiaan kuluttajanviranomainen ei puutu kahden kuluttajan väliseen kaupan käyntiin... Poliisille tosta vois varmaan ilmoittaa koska teidän kuuluis saada takaisin se 40e minkä maksoitte ennakkoon, ihan selkeä petos... soita poliisille huomenna ja kysy voitteko tehdä mitään... ja antakaa negapalaute ettei huijaa enempää...voin vaan kuvitella vitutuksen määrän.

Alkuperäinen kirjoittaja Mimosan äippä:
voi harmi, tosiaan kuluttajanviranomainen ei puutu kahden kuluttajan väliseen kaupan käyntiin... Poliisille tosta vois varmaan ilmoittaa koska teidän kuuluis saada takaisin se 40e minkä maksoitte ennakkoon, ihan selkeä petos... soita poliisille huomenna ja kysy voitteko tehdä mitään... ja antakaa negapalaute ettei huijaa enempää...voin vaan kuvitella vitutuksen määrän.

joo otti hiukan päähän. venla oli takapenkilä kun mä kihisin ja kuuli kun siinä raivosin että tekis mieli mennä hakkaa sen auto
sitten kun päästiin kotiin se sanoi että olist mennyt hakkaa sen auton vasaralla :laugh:
sanoin kylä että sitten mä olisin joutunut vankilaan

miten te uskalsitte mennä sinne jos siellä jotkut hullut motoristit käy ammuskelemassa ? meil tuli tee se itse-lehti missä on ohjeet sellaiseen liukuovisysteemiin minkä saa seinän sisään eli rakennusohjeet alusta loppuun...jos kiinnostais

Yhteistyössä