meinasin tuolilta tippua!oonhan kertonu miehen vanhemmista jotka eivät ensin hyväksyneet minua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jybis
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

jybis

Aktiivinen jäsen
18.12.2006
9 237
0
36
siis oikeesti!
nyt on maailman kirjat sekasin tai sitten kaks aikuista ihmistä on vaan yksinkertasesti "heränny".
taustaa lyhyesti sen verran että meillä miehen kanssa eri uskonnot (hän muslimi ja minä kristitty),vanhemmta eivät hyväksyneet ensin suhdettamme,ja esikon tulosta kuullessaan olin miehen isän mielestä huora jne. enkä äidin mielestä koskaan tarpeeksi hyvä nainen HÄNEN pojalleen,koska olen kristitty ja suomalainen.

no,tuossa ruokaa laittelin ja ovikello soi.kenenkään ei pitänyt olla tulossa.meinasin että jehovat ne sielä taas,enkä mennyt avaamaan ovea.
sitten pimpotettiin jo kaksi kertaa ja mietin et "jo nyt on perkule!" menin ovelle ja miehen isähän se sielä!meinas tulla kurat housuun ja karvat nous pystyyn.
tää änki ittensä sisälle,otti kengät pois ojensi mulle lahja paketin ja pyysi anteeksi.olin ihan että :o :o :o
olipas mun ukko avannu sen suunsa kotona ja selittäny miten pesen hänen vaatteensa,siivoan ja teen ruokaa joka päivä meille,ja kuulema hyvää ruokaa teenkin.(ei siis asuta yhdessä mutta miksi en pesis ukon vaatteita siinä missä omiakin,tai siivois ym)
en tiedä mitä sielä on oikeen tapahtunut mutta oltiin niin onnellisia meijän puolesta kuulema.
Oli sitten miehen vanhemmat ostanu philipsin itkuhälyyttimen pikkusta varten =)
ja siitä mun "anopista" sen verran että ei kuulema kehdannu tulla mukaan..
(jos muistatte siitä ruoka kaupa jupakasta sen laukku jutun :laugh: )

siinä me sit syötiin,tulipas outo fiilis :whistle:

siis ukkos asuu äitin ja isän luona ja sä teet sille ruokaa, siivouksia ja lapsia? kyllä appes on nyt väärässä, ethän sä voi huora olla, niillehän maksetaan palveluksista ja sulle ei kai makseta mistään mitään? pakko olla provo.

Alkuperäinen kirjoittaja häh?:
siis ukkos asuu äitin ja isän luona ja sä teet sille ruokaa, siivouksia ja lapsia? kyllä appes on nyt väärässä, ethän sä voi huora olla, niillehän maksetaan palveluksista ja sulle ei kai makseta mistään mitään? pakko olla provo.

niin no,ollaan ns. asumuserossa ny...
miks mä nyt mustana provoilisin?? :laugh:
joku joka muistaa ehkä noita aikasempia purnauksia meijän tilanteesta niin ymmärtää tän :)

Alkuperäinen kirjoittaja jybis:
Alkuperäinen kirjoittaja häh?:

niin no,ollaan ns. asumuserossa ny...
miks mä nyt mustana provoilisin?? :laugh:
joku joka muistaa ehkä noita aikasempia purnauksia meijän tilanteesta niin ymmärtää tän :)

muistan..ymmärrän ja hyvä niin :) :hug:

Alkuperäinen kirjoittaja hh:
eikö elämä tollaisessa kulttuurien ristiaallokossa ole raskasta ja kuluttavaa? itse en jaksaisi ollenkaan.

onhan se,kunnes saa tän populan vanhimman hyväksynnän..uskonnoistakin puhuttiin,sanoin etten aijo omastani luopua,en nyt enkä myöhemmin.
puhuttiin kulttuurieroista ja niihin liittyvistä kompromisseista..
ihmeellisenhyvä mieli nyt,ja varsin vastaanottavainen "appiukko"

Saako kysyä että minkä maalainen miehesi on? Ei liity kyllä mitenkään tähän aiheeseen,kunhan uteliaisuuttani kysyn...:) Kaikkea hyvää teille, kuullostaa kirjoituksesi perusteella siltä että asiat järjestyvät parhain päin!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Saako kysyä että minkä maalainen miehesi on? Ei liity kyllä mitenkään tähän aiheeseen,kunhan uteliaisuuttani kysyn...:) Kaikkea hyvää teille, kuullostaa kirjoituksesi perusteella siltä että asiat järjestyvät parhain päin!

bosnialainen on...
juu ja itkuhälyytin oli sielä paketissa :D

Yhteistyössä