Meinasin tappaa vanhuksen PRKL (liikenteessä )

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja CrystalBlue
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

CrystalBlue

Aktiivinen jäsen
07.03.2007
7 637
0
36
Varsinais-Suomi
Pois kortti niiltä jos ne ei osaa ajaa/ ottaa huomioon muuta liikennettä :kieh:
enää.. Lähin prisman parkkikselta.. peruutin pois ruudusta no olin siis aikalailla siinä viereisen TYHJÄN ruudun päällä kun käänsin rattia.. kaikki mukana?
kun kattelin sit koko ajan ettei kukaan tuu.. no yks auto tuli just mun vasemmalle puolelle.. (siis ennen kun lähin pakittaa ) ja mies astu ulos autosta ja jäi siihen tupakalle..
oikealle puolelle ..siihen missä mun auton nokka puoliks oli tuli vanha pappa.. katto vaan eteensä ja tunki VÄKISIN siihen niin et jouduin ite ajaa nopeasti eteenpäin ku se ois muuten ajanu päälle |O
pääs aikamoinen liuta kirosanoja ja teki mieli mennä sanoo et perkele ku vois niitä muitakin kattoo.. vasemman puoleisessa ruudussa oleva katto myös suu auki et mitä hlvettiä.. jos on jo noinkin vanha eikä näköjään osaa enää kunnolla ajaa ni kortti pois :kieh:
ja tilaa olli kyllä muuallakin.. ja reilusti! Miten näitä sattuu aina mun kohdalle.. millon ne töppää ikuisuuksia valoissa millon tulee kolmion takaa jne :snotty:

Eipä tarvii olla kovin vanhakaan. Meinasin männäaamuna saada kaks fillaristia auton kylkeen, tulivat kolmion takaa täyttä vauhtia, sain niukin naukin hidastettua niin etteivät osuneet. Enempiä taakseen katsomatta jatkoivat matkaansa. Ja nää oli jotain 25-30-vuotiaita miehiä!

Yhteistyössä