Meinasin sit tippua tuolilta!

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
:o Jokunen vuosi sitten yksi pikkusiskoistani liittyi Lamourettesiin ja oon keikallakin käyny häntä katsomassa ja tottunut ajatukseen, et siellä se hetkuttaa lavalla :D

No äsken sit menin mtv3:sen sivuilla viihdepuolelle ja huomasin uutisen:
Lamourettes poseraa bikineissä Hietsussa - katso rohkeat kuvat

Ja pakkohan ne oli mennä katsomaan ku tiesin, et tää sisko oli helsingissä käymässä. Selasin sit kuvia ja siellähän se sisko poseeras kuvissa, mut hetken siinä katseltuani meinasin oikeesti tipahtaa tuolilta! Myös toinen pikkusiskoni oli niissä kuvissa :o Noh...nyt täytyy sit totutella ajatukseen, et toi toinekin on siellä sit hetkuttelemassa :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja werty:
Ne kuvat ei kyllä kovin rohkeita ollu. Ihan ok kuvia rannalla olevista ihmisistä. Siellä ne lavalla sitte hetkuttaa :)

Joo no ei kyl onneks mitän kovin rohkeita kuvia. Ihan tarpeeks ne siellä lavalla hetkuttaa :D Eturivissä oon joskus meinaan ollu katsomassa ku vieressä äijät kyttää hameitten alle ja koittaa kuvata kännyköillä :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja vähän kyseenalaista:
Alkuperäinen kirjoittaja memorymain:
Niin...? Mikä oli tän jutun pointti?

On jännää olla jonkun "julkkiksen" sukulainen, vaikka tämä julkkis esittelisi itseään ?

No eipä tää kovin jännää oo :laugh: Aikasmoinen shokki se oli, et eka sisko tuohon ryhty ja nyt vielä isompi shokki ku paljastu tää toinen...siitä kun odotti hieman toista...

Alkuperäinen kirjoittaja wrwe:
Alkuperäinen kirjoittaja d:
Mä veikkaan et sun sikoja on alimmassa kuvassa blondi, jolla kultaiset bikinit ja tummahiuksinen oikealla, jolla lilat biksut.

siis siskoja :D

Joo, ne on ne SIAT ;) OOTSÄ SENNI TONNIKA yhtä hoikka ja nätti ? VAi ihan eri puusta ?

onhan tuolla profiilissa kuva :D

Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:
Mä veikkaan et sun sikoja on alimmassa kuvassa blondi, jolla kultaiset bikinit ja tummahiuksinen oikealla, jolla lilat biksut.

Joo, ne on ne SIAT ;) OOTSÄ SENNI TONNIKA yhtä hoikka ja nätti ? VAi ihan eri puusta ?

Mut sähän ootki mies, ku sul on viikset :) et sä sit sovi tohon sakkiin

Alkuperäinen kirjoittaja Senni Tonnika:

Mut sähän ootki mies, ku sul on viikset :) et sä sit sovi tohon sakkiin

Ja oon muutenkin 10 vuotta liian vanha :D