Meinas kyllä sydän pompata kurkkuun *LUE *

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja nöppäri:
No jos vaikka on jäätä siinä renkaiden alla, niin kylläpä vaan sutii paikoillaan, ja pyörikö kaikki pyörät, vaiko vaan etu tai takapyörät, kas siinäpä kysymys :whistle:

Miten vaan toiset saa pyörimään? Mä en oo ollenkaan guru näissä autoasioissa :ashamed: (kaikessa muussa tietty olen...)

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tämä on aivan tosi, isä oli hakemassa ilmeisesti esikouluikäistä lastaan ja pienempi odotti autossa yksin, ilmeisesti käsijarru päällä, koska auto ei luojan kiitos liikkunut. Renkaat kylläkin pyöri ja kovaa vauhtia.
ap

:laugh: :laugh: Varmaan.... Hitto meinas kuset tulla housuun, ku tätä luin. Kiitos ap hyvistä nauruista! :laugh: :laugh:

Tämä on aivan tosi, isä oli hakemassa ilmeisesti esikouluikäistä lastaan ja pienempi odotti autossa yksin, ilmeisesti käsijarru päällä, koska auto ei luojan kiitos liikkunut. Renkaat kylläkin pyöri ja kovaa vauhtia.

ap

Missä olen väittänyt , että käsijarru ON päällä. Kirjoitin ILMEISESTI.

Tämä siis sinulle kuka väitit, että kerroin tietäväni, että käsijarru on päällä.

ap

ap

Missä olen väittänyt , että käsijarru ON päällä. Kirjoitin ILMEISESTI.

Tämä siis sinulle kuka väitit, että kerroin tietäväni, että käsijarru on päällä.

ap

no kovasti sitä totena toitotat.. ja jos renkaat pyörii kovaa vauhtia, niin kyllä se auto olis jossain välissä ollu jo liikkeelläkin...

mut nyt hyveli öteli, en jaksa sun kans tingata

Yhteistyössä