Komppaus vielä tähän, eli tämä meilläkin ns. syynä, ettei viedä... =)Alkuperäinen kirjoittaja tillukas:En vienyt, kun emme raaskineet viedä noin pientä. Me emme halua viedä hoitoon lasta, joka ei osaa kertoa itse omista oloistaan ja joka ei kävele. Todennäköisesti olen kotona lapsiluvun täyteen + nuorin 1½-2 -vuotiaaksi
Sama täällä. Vaikkei onni olekaan kiinni materiasta, niin aika kurjaksi arki meillä muuttuisi, jos yhden palkalla + kht:lla pitäisi elää. Meillä tyttö täyttää pian vuoden ja tuolloin minä palaan entiseen kokopäivätyöni. Vanhempainvapaa päättyi marraskuussa, joten pari kuukautta tässä hoitovapaalla tulee oltua, osan tosin olen ollut samanaikaisesti myös vuosilomalla. Meillä on kylläkin sikäli onnellinen tilanne, että miehen työrytmin vuoksi tyttären ei tarvitse olla päivähoidossa kuin n. 10 päivää/kk.Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Ei pärjätä mitenkään pelkällä miehen palkalla+kotihoidontuella.
Meillä myös pyritään johonkin tän tyyppiseen ratkasuunMeillä on kylläkin sikäli onnellinen tilanne, että miehen työrytmin vuoksi tyttären ei tarvitse olla päivähoidossa kuin n. 10 päivää/kk.
Sama, lapsia on nyt 2, toiveissa 3 tai 4 ja ku olen ollut nyt esikoisen odotusajasta kotona vaan niin uskon että kun lapsiluku on täynnä niin vaikka periaattees haluisin hoitaa 3-vuotiaaksi kotona niin varmana alkaa kaivata ite jo muuta elämää eli jos siinä kun nuorimmainen on 2v. ottais ja laittais lapset hoitoon vieraalle. Tai sit hankin hoitajan kotiin ku lapsia on tarpeeksi (3-4) niin sitähän voi saada pph:n kunnalta kotiin hoitamaan tai vaikkei saisikaan niin täällä ainaki tuetaan yksitystä hoitoa niin että se tulee jopa halvemmaksi ku monen lapsen tarhaan vieminen.Alkuperäinen kirjoittaja tillukas:En vienyt, kun emme raaskineet viedä noin pientä. Me emme halua viedä hoitoon lasta, joka ei osaa kertoa itse omista oloistaan ja joka ei kävele. Todennäköisesti olen kotona lapsiluvun täyteen + nuorin 1½-2 -vuotiaaksi