Meinaatteko tehdä sen leikkauksen vauvalle, että voi röyhtäistä makuultaan selällään jos se tulee Suomessaki lailliseksi?

  • Viestiketjun aloittaja pipa keskiorvola
  • Ensimmäinen viesti
pipa keskiorvola
Alkuperäinen kirjoittaja just:
No voi jösses teitä!!! Hyvät naurut sain tästä paskanjauhannasta.. hahahahah! :D
Siis mitä paskaa? Ei mun vauvani mahassa ainakaan ole paskaa, vaan ruokaa. Kyllä minun mielestäni on suuri etu, kun ei tarvitse laska röyhtäyttää. Säästyy niska ja hartiakivuita ja vauvakin saa viettää enemmän laatuaikaa yksikseen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja pipa keskiorvola:
Alkuperäinen kirjoittaja just:
No voi jösses teitä!!! Hyvät naurut sain tästä paskanjauhannasta.. hahahahah! :D
Siis mitä paskaa? Ei mun vauvani mahassa ainakaan ole paskaa, vaan ruokaa. Kyllä minun mielestäni on suuri etu, kun ei tarvitse laska röyhtäyttää. Säästyy niska ja hartiakivuita ja vauvakin saa viettää enemmän laatuaikaa yksikseen.
itsekkin hämmästyin tätä termiä kun kuitenkin kyse vakavasta asiasta
:snotty:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Naw2012:
Mitä helevettiä?! :eek: Herrajumala ei ikäpäivänä tommosta!

Onko tuossa joku semmone takana että ei tarvis pitää lasta sylissä ollenkaan ku vois vaan jättää sänkyyn makaamaan? :kieh:
Siis pidätkö sinä lastasi sylissä ainoastaan silloin kun röyhtäytät häntä? Jos vastaat ettet niin mietippä sitten typerää kysymystäsi uudelleen!

 

Yhteistyössä