Meinaatteko tehdä sen leikkauksen vauvalle, että voi röyhtäistä makuultaan selällään jos se tulee Suomessaki lailliseksi?

• Viestiketjun aloittaja pipa keskiorvola
  • Ensimmäinen viesti
herh
Alkuperäinen kirjoittaja Tyyne Inkeri:
Me ajateltiin lasten parasta ja maksettiin hiukka ja käytiin ihan Sveitsissä leikkauttamassa sanotaan että kannatti vaikka olihan se sillon rahallisesti aika paukku mutta suosittelen.
heh :D

aika hupaisaa..enkä usko pätkääkään tohon :D

Rakkaudellaäiti
Olen suunnitellut sellaista toimenidettä lapselleni että letku persuksiin että kakka menisi suoraan pönttöön ilman turhia vaippoja, sit olen ajatellut liimata tuttipullon lapsen käteen josta menisi letku kiinni suureen nannipakettiin, ohjelmoitais se sit niin et lapsi saisi säännöllisesti ruokaa, sängystä tehtäisiin sellainen et se tuudittaisi itsellään vauvaa.... Toi ap:n leikkaus kuuluisi tietysti myös samaan pakettiin.

pipa keskiorvola
Me ajateltiin lasten parasta ja maksettiin hiukka ja käytiin ihan Sveitsissä leikkauttamassa sanotaan että kannatti vaikka olihan se sillon rahallisesti aika paukku mutta suosittelen.
Ai te olette jo leikanneet vauvanne! Ja ei sen jälkeen tarvinu röyhtäyttää?

MintunKukka
Paljonko leikkaus tuli maksaan?
Ja kerro minulle miten voi olla parempi lapselle leikkaus ku se et äiti pitää häntä vähän aikaa sylissä ja röyhtäyttää?
Toivottavasti tämä ei ikinä tule lailliseksi suomeen.

Alkuperäinen kirjoittaja pipa keskiorvola:
Kyllä ja kivuton oli operaatio. Kela korvas aika hyvin kun osattiin perustella mutta kannattaa ottaa kaikki laput sinne sitten mukaan.
Ja tosiaan suosittelen

MintunKukka
Kyllä ja kivuton oli operaatio. Kela korvas aika hyvin kun osattiin perustella mutta kannattaa ottaa kaikki laput sinne sitten mukaan.
Ja tosiaan suosittelen
Kerroppa vielä et miksi se leukkaus piti tehdä?

MintunKuka hyvä kyllä se on iso osa omasta ajasta pois jos joutuu lasta kantamaan. Kannattaa panostaa itseensä ja vaikka hoitaa meikit kuntoon ja vaikka palstailla ettei ihan jämähdä johonkin keskiaikaan.
Hintaa tulee semmoset vajaa 8000 euroa mutta... mistäpä semmosia ei hankkis kun lapsesta kyse.

MintunKukka
MintunKuka hyvä kyllä se on iso osa omasta ajasta pois jos joutuu lasta kantamaan. Kannattaa panostaa itseensä ja vaikka hoitaa meikit kuntoon ja vaikka palstailla ettei ihan jämähdä johonkin keskiaikaan.
Hintaa tulee semmoset vajaa 8000 euroa mutta... mistäpä semmosia ei hankkis kun lapsesta kyse.
:D okei.
No minulla on kyllä ollu aikaa vaikka viis lasta olen kantanu.

Silloin kun mun lapset oli pieniä niin ne oksens aika rajusti röyhtäytyksen yhteydessä, jos silloin olisin tiennyt tällaisesta leikkäuksesta niin olisin kyllä vienyt jokaisen leikattavaksi vaikka sinne Sveitsiin asti ja periaatteella makso mitä makso.
Ei se nyt lapselleen itselleenkään kivaa ollut kun oksentaa heti syötyään ja kohta on taas nälkä, kierre siis loputon :(

pipa keskiorvola
Ja tosiaan suosittelen
Mun yks amerikkalainen ystävätär oli tällaisen lapselleen tehnyt. Eikö siinä pidä ensin pitää sitä röyhtäytyspäiväkirjaa ennen toimenpidettä ja sit arvioidaan tarvitaanko toimenpidettä?

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Bi-Mii:
Silloin kun mun lapset oli pieniä niin ne oksens aika rajusti röyhtäytyksen yhteydessä, jos silloin olisin tiennyt tällaisesta leikkäuksesta niin olisin kyllä vienyt jokaisen leikattavaksi vaikka sinne Sveitsiin asti ja periaatteella makso mitä makso.
Ei se nyt lapselleen itselleenkään kivaa ollut kun oksentaa heti syötyään ja kohta on taas nälkä, kierre siis loputon :(
Niin tämmöset tilanteet on ihan eri juttu ko ne ihan ''terveet'' lapset jotka kiikutetaan ihan vaan äidin ''helpotukseksi'' siihen leikkaukseen.

Ja tosiaan se röyhtäytys oli välillä niin työn ja tuskan takana, jos mies ei ollut kotona niin yksinhän se oli hoidettava. Kahvi jäähty kupissa, hermo kiristy kun ei päässy röökille heti imetyksen jälkeen.
Mut siis joo kannatan tätä, superäidit nyt huutaa vaa että kyllä mulla ainakin sen verran on lapselleni aikaa että röyhtäytän sylissä, mutta kun ei se röyhtäytys ole ainut hetki kun lasta sylitellään!

MintunKukka
Alkuperäinen kirjoittaja Bi-Mii:
Ja tosiaan se röyhtäytys oli välillä niin työn ja tuskan takana, jos mies ei ollut kotona niin yksinhän se oli hoidettava. Kahvi jäähty kupissa, hermo kiristy kun ei päässy röökille heti imetyksen jälkeen.
Mut siis joo kannatan tätä, superäidit nyt huutaa vaa että kyllä mulla ainakin sen verran on lapselleni aikaa että röyhtäytän sylissä, mutta kun ei se röyhtäytys ole ainut hetki kun lasta sylitellään!
Eikö sitä kahvia voi juoda kun vauva on sylissä :eek: Ja röökille kyllä kerkee myöhemminkin.
Edelleenkään mä en ymmärrä teitä. Ja mä en mikään sen superpi äiti ole ku kukaan muukaan.

Yhteistyössä