meinaatteko askarrella lasten kanssa äitienpäiväkortit?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kylmä nakki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

kylmä nakki

Aktiivinen jäsen
07.07.2006
16 967
11
38
ja jos on hyviä ideoita niin otetaan vastaan, itellä lyö pää tyhjää. molemmat mummot tykkää itse tehdyistä ja esikoinen tykkää tehdä kaikenlaista suht helppoa.

muksuilla ikää 1v ja 3v.

Alkuperäinen kirjoittaja NPOK:
en meinaa. minusta koko äitienpv on vähän amerikkalainen kaupallinen tekemällä tehty juttu.

Eihän sitä itse tarvitse kaupallisena viettää. Omassa perheessämme olemme aina pienestä saakka tehneet itse äidille kortin ja lahjan. Sama perinne jatkuu nyt niin että poikani tekee mummulle kortin ja yhdessä askarrellaan jokin pieni lahja, esim. avaimenperä taikataikinasta, tms. pientä.

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
vähä mä aijon istuu hiljaa ja kattoo ostaako mies mulle mitään äitiyspäivänä :)

..tai sitte jos se ymmärtää niin se sanoo että "et sä vielä oo äiti.." :/

Mies ei varmasti osta mulle mitään. Ostaa omalle äidilleen jotain .

Mä joskus leikkasin punaisia (eri sävyisiä) sydämiä ja annoin lasten liimata ne korttipohjaan. Kirjoitin jotain sisälle ja mummit olivat ihan tyytyväisiä. Voi leikellä myös muita kuvia kuin sydämiä, esim kukkia tms.... Ja kannattaa käydä tiimarissa. Siellä on kaikkea kivaa ja varmasti saa ideoita =)

Siis alkuperältään ja idealtaanhan kyseessä on nimenomaan ei-kaupallinen juttu. Anna Jarvis pyörii haudassaan nykymenoa ajatellessaan. Lapset jo sen verran isoja, että väkrätkööt itsekseen, jos haluavat jotain tehdä. Itse inhoan kaikkia juhlapyhiä.

Alkuperäinen kirjoittaja kaalimaan vartija:
Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
vähä mä aijon istuu hiljaa ja kattoo ostaako mies mulle mitään äitiyspäivänä :)

..tai sitte jos se ymmärtää niin se sanoo että "et sä vielä oo äiti.." :/

Mies ei varmasti osta mulle mitään. Ostaa omalle äidilleen jotain .

Mä joskus leikkasin punaisia (eri sävyisiä) sydämiä ja annoin lasten liimata ne korttipohjaan. Kirjoitin jotain sisälle ja mummit olivat ihan tyytyväisiä. Voi leikellä myös muita kuvia kuin sydämiä, esim kukkia tms.... Ja kannattaa käydä tiimarissa. Siellä on kaikkea kivaa ja varmasti saa ideoita =)

tähän mäkin taidan taipua, tyttö tykkää liimata ja leikata :)

Yhteistyössä