Meinaan nukahtaa työpöydälle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "väsyinen"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"väsyinen"

Vieras
Olen nyt töissä avokonttorissa, pahoinvoivana rv 16 menossa. Meinasin nukahtaa bussiin aamulla ja olen ihan tajuttoman väsynyt. Niin väsynyt että mietin mihin voisin piiloutua nukkumaan. Ei ole mitään siivouskomeroa tms mihin voisi lukittautua edes pariksi kymmeneksi minuutiksi uinumaan... Silmiä kirveltää, hartioita jomottaa, väsymys on armoton. Olen koittanut juoda paljon vettä, lepuuttanut silmiä kiinni sen minkä olen uskaltanut, olisiko jotain vinkkejä millä piristyisin ja kestäisin kolmeen asti? Jotain jumppa / akupainantaohjeita joita voisi huomaamatta tehdä?

Oi mä muistan ton! Mä tein toisessa raskaudessa toitä puh.operaattorin as.palvelussa joten istuin ja odotin puheluita. Oli kamalaa kun yhtäkkiä huomasi nukahtanensa ja säpsähti hereille. Ja teit mitä tahansa niin se väsymys oli kaikenvoittavaa..

Tsemppiä sinulle!! :hug:

Kiitos :)
Vielä olen pysynyt hereillä, pelkään että kolautan pääni tai tipun tuolilta jos nukahdan :D Olen venytellyt käsiä ja haaauukotellut paljon, enää 4 tuntia ja kotiin tutimaan... Ai että.

Yhteistyössä