rottis
Ihania rottia! Rotissa on ainoastaan kaksi huonoa puolta; ne ei opi sisäsiisteiksi, ja ne elää liian vähän aikaa. Muuten rotat on mitä parhaimpia lemmikkejä.
Kiitos :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja niin no joo:Kyllä on kaunis nainen , eikä rotissakaan mitään vikaa ole ;D
Ai tunnet? Kukas oot?Alkuperäinen kirjoittaja Åde:Onpas ihania<3 Mutta nythän mä vasta tajusin, että ap, minähän taidan tuntea sut
No joo, en ehkä tunne mutta tiedän kyllä. Pysyttelen kasvottomana ja nimettömänä täällä ;D hihih. Tosi reilua.Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Ai tunnet? Kukas oot?Alkuperäinen kirjoittaja Åde:Onpas ihania<3 Mutta nythän mä vasta tajusin, että ap, minähän taidan tuntea sut
Laitoin sulle yv:tä =)Alkuperäinen kirjoittaja Åde:No joo, en ehkä tunne mutta tiedän kyllä. Pysyttelen kasvottomana ja nimettömänä täällä ;D hihih. Tosi reilua.Alkuperäinen kirjoittaja Peppi85:Ai tunnet? Kukas oot?Alkuperäinen kirjoittaja Åde:Onpas ihania<3 Mutta nythän mä vasta tajusin, että ap, minähän taidan tuntea sut
Ootko googlella koittanu ettiä? Mä löysin tosi paljon googlen kautta noita kasvattajia ja kesyrotta.info sivuilla on ainakin lista rekisteröidyistä kasvattajistaAlkuperäinen kirjoittaja katie-:Ainiih ja jos joku tietää Joensuusta päin ketään ketään rotankasvattajaa niin ilmottakaa. Tarkotuksena ottaa vielä pari rottaa lisää.