Meille tuli viime keskiviikkona... <3 *Kuvia* Onko muilla kesyrottia?

2 kesyrottatyttöä :heart: :heart: Oon ihan rakastunut!! Mahtavia tyyppejä, aivan ihania ja valloittavia!! Kulkevat sylissä, olkapäillä ja harteilla, nuuhkuttavat, toinen nuolikin mun kättä, vipeltävät paitojen sisälle, hihoihin, huppuun, taskuihin jne. :D

Tässä Candy, synt. 1.9.09

Tässä Annie synt. 9.10.09

Tässä mamma Annien kanssa

Ja tässä iskä Candyn kanssa

Rottien nimet tulee Candy Candy animaatiosarjan mukaan niistä tytöistä, jos joku muistaa? :D

Toi isukki on ennenkin saanut täällä kehuja :D Pitäiskö olla mustasukkainen :LOL: Eikai.

Noi on kyllä ihan huippuyksilöitä :heart: Harmi, kun elinikä ei ole kovin pitkä, 2-3v tosiaan :( Mut siitä ei murehdita vielä. Eikä sille muutenkaan itse mitään voi.

Meillä oli pienenä, ja yks niistä eli 5 vuotta! Mut se karkas ja eli luonnossa 1kk ja tuli sit takas, en tiiä oliko sillä vaikutusta... Ja se ois varmaa eläny pitempäänki jos ei koira ois tappanu sitä.

Alkuperäinen kirjoittaja :
Meillä oli pienenä, ja yks niistä eli 5 vuotta! Mut se karkas ja eli luonnossa 1kk ja tuli sit takas, en tiiä oliko sillä vaikutusta... Ja se ois varmaa eläny pitempäänki jos ei koira ois tappanu sitä.
Oho, ihan totta?

Mun ensimmäinen rotta oli ihana, otin sen ulos mukaan, se kulki mun hupparin taskussa tai hupussa, yksi kaveri teki sille valjaat ja sen kanssa sitä pystyi ulkona kuljettamaan, heh :D

Meidän pojatkin on rotista innoissaan, varsinkin toi isompi. Haluaa syliin, nauraa, kun rotta kulkee olkapäillä ja kutittaa. Pienempi ei oo ehkä niin kiinnostunut, vähän jännitti pitää sylissä, eikä osaa niin nätisti aina koskea.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Meillä ollut 5 rottaa ja samanlainen häkkikin,muut kuolleet,mutta yksi elää ja on yli 4v
Oi :heart: Aiotteko vielä ottaa lisää?

Mä ajattelin, että saatan ottaa vielä ainakin yhden, ehkä kaksikin lisää. Haluaisin semmosen agouti-värisen ja semmoinen olis nyt yhdessä poikueessa, jonka luovutus on joulukuun alkupuolella. Sit mua kiinnostais semmonen rex-turkkinen/karvainen kans :D

mie vaan
meillä on rottia kanssa.. hankin eläinkaupasta niin ovat tosi arkoja,ennen ollut kasvattajilta niin olleet aivan ihania ja kesyjä. Elkää siis ikinä kukaan hankkiko eläinkaupasta.. se ei voi olla vaikuttamatta että siellä niihin ei kukaan koske ikinä ja kasvattaja taas yleensä kasvattaa käsikesyjä poikasia. Itse en toiseen enää uskalla pahemmin koskea kun näykkii.. harmittaa :/

Alkuperäinen kirjoittaja mie vaan:
meillä on rottia kanssa.. hankin eläinkaupasta niin ovat tosi arkoja,ennen ollut kasvattajilta niin olleet aivan ihania ja kesyjä. Elkää siis ikinä kukaan hankkiko eläinkaupasta.. se ei voi olla vaikuttamatta että siellä niihin ei kukaan koske ikinä ja kasvattaja taas yleensä kasvattaa käsikesyjä poikasia. Itse en toiseen enää uskalla pahemmin koskea kun näykkii.. harmittaa :/
Tästä syystä mä otinkin nimenomaa kasvattajalta ja tosi kesyjä ovat, Candy, joka on rohkeampi, tulee jo itse syliin :) Tosin, ne aiemmat rotat, jotka mulla oli nuorena, ostin kaupasta ja olivat kesyjä, se ensimmäinen oli alunperinkin, mut kummatkin kesyi tosi kivasti. Ehkä niitä oli enemmän käsitelty ja pidetty sylissä... Mut tosiaan, kaupoissa ei taida olla aikaa niitä pitää sylissä ja samalla tavalla "kesyttää", mitä kasvattajat tekevät.

Yhteistyössä